´she´ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 jeg har blandt annet melkeallergi, men elsker sjokolade! jeg merker jo at det går utåver mage og hud, men jeg lurer bare på om at det er noen indre organer som blir skadet av inntak over lengre tid? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Nei, du får ikke varige skader på indre organer. Hadde derimot hatt Cøliaki, hadde det vært noe annet. Imidlertid må du huske på at det er en viss fare ved å "tirre" allergien din ved å hele tiden utsette deg selv for et allergen. På sikt kan du utvikle andre allergier i tillegg din melkeallergi. Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Nei, du får ikke varige skader på indre organer. Hadde derimot hatt Cøliaki, hadde det vært noe annet.Imidlertid må du huske på at det er en viss fare ved å "tirre" allergien din ved å hele tiden utsette deg selv for et allergen. På sikt kan du utvikle andre allergier i tillegg din melkeallergi. det er ikke mye mer enn cøliaki jeg kan få nesten men har familiemedlemmer som har det Endret 15. juli 2009 av ´she´ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå