JensViking Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Jeg var å kikket på høyttalere for en stund siden og kom over et par demo-høyttalere av typen Audiovector S3 Avantgarde for 37000. Syntes prisen var litt stiv, men stakk hjem og leste helt ville omtaler i tillegg til at jeg ikke fant de billigere noe sted (fra 50000 og opp, selv i resten av verden)! Selv om de er demo-modeller ser de svært pene ut. Jeg har falt litt ut av hele hifi-greia, men har litt penger nå og vil gjerne gjøre et kupp. Bør jeg slå til dersom jeg kan ta meg råd? Jeg er veldig glad i pent design, vil ha et annlegg som virkelig kan pumpe men samtidig ha et veldig bra lydbilde (for fester, samt at jeg hører svært mye på musikk). Syntes dere at jeg burde slå til? Det er mye penger å brenne, men det er tydelig at S3 Avantgarde er i en høy prisklasse og dette virker litt som et once in a lifetime-kupp. link til omtale speccs Endret 14. juli 2009 av JensViking Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hva skal du bruke til å drive disse høyttalerne? Det er klart at det kreves en del fra forsterkersiden for å yte slike høyttalere rettferd. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Forsterkersiden en er ting, men kilde er minst like viktig. Om du skal kjøpe disse til 37k bør du, etter hva jeg kan se på brukten rundt omkring, legge minst like mye i elektronikken som skal drive dette. Shit in - shit out.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå