Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat snakka med Multicom(.no), MPX og Sony selv. Som nevnt tidligere sa sony at de hadde indikasjoner på at kameraene kommer den 6.juni. Men som han sa, ingenting er sikkert, de blir fløyet rett fra fabrikk.. Hos multicom og mpx sa de også at dette var nok sansynlig + en uke for at dem skulle få dem..

Lenke til kommentar
Som nevnt tidligere sa sony at de hadde indikasjoner på at kameraene kommer den 6.juni.

 

Takk for info. Germ

 

Vil AKAMERA kjøre en test med ein gang det er tilgjengelig????

 

Hvis ikke må jeg vurdere å bestille det "uprøvd".

 

Er det å gamle med 6000???

 

Royrogers

Lenke til kommentar

Jeg har gått å trippet nå i flere uker og sett på mens lev.datoene bare har tikket oppover og oppover. Har lest alt som er skrevet om kameraet og det er ikke mye negativt folk har å si, de som har prøvd pre-production modellen.. Raskt, fine farger, god i dårlig lys, bra størrelse, ok pris.. Eneste negative som jeg kan se er Memorystick, skal du ha de over 128 er de jo svindyre. Ser for meg at jeg kjøper 2stk. 128mb, og kjøper en 512 når prisen går ned... Men jeg gleder meg innmari! :yes:

Lenke til kommentar
Hvis ikke må jeg vurdere å bestille det "uprøvd".

 

Ikke helt uprøvd da, mange av de store har tatt en forhåndstitt på dette kamera som prototype. Den eneste klagen så langt som jeg kan huske er at LCD skjermen var litt liten. :wink:

 

Tom

Lenke til kommentar

Stemmer det mlwirak, det kan bruke både MemoryStick og MemoryStic pro.

Hvilken erfaringer har du med disse.??

 

 

Ser nå at det blir lagt ut bilder tatt med kameraet på flere nettsider i Japan.

Her er en link der de har tatt bilde av en fruktkorg med flere Sony kameraer, og bildet tatt med V1 ser veldig lovende ut.

 

 

http://www.sony.jp/products/Consumer/DSC/s.../se_sample.html

 

Royrogers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...