royrogers Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hei Ser på diskusjonsiden til Photo-forums i USA at kameraet blir tilgjengelig der 5 juni. Er der det noen som veit om den datoen gjelder her i Norge og. http://www.photo-forums.com/WebX?50@@.ee92021/0 Royrogers Lenke til kommentar
Dulla Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Har gravd på diverse netshopper, finner bare F-717. Men finner den engang ikke på Sony.no. Vi må vel vente helt til høstmørket kommer før dette kameraet blir lansert??? Lenke til kommentar
Dulla Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 På Telebutiken.no, sto det priset til 5881.-, men det var selvfølgelig ikke på lager. Lenke til kommentar
Radey Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 V1 er forventet inn på lageret til Sony 6 Juni, sier Sony. Veil Butikk pris (ikke nettbutikk) blir nok rundt 8000,- eller så.... Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Ser på bildene av kameraet at linsen ikke går heilt inn i kameraet. Det ser ut som om det er bygd ut en "foring" el.l for å beskytte linsen. Er det lettere å få linsen skjev ved en dunk, når kameraet er bygd opp slik??????? Royrogers Lenke til kommentar
Armas Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 En god regel: Ikke dunk digitalkameraet ditt. Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Ser i prisguiden at MPX har dette kameraet på lager. Stemmer dette???? Royrogers Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Det står "Ubekreftet 15.05.2003 " Tom Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Det står "Ubekreftet 15.05.2003 " Tom Såg det eg og, men i prisguiden er det grønn farge som betyr at dei har det på lager. Nokon må vel ha informasjon når tid kameraet er tilgjengelig. Royrogers Lenke til kommentar
germ Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Har akkurat snakka med Multicom(.no), MPX og Sony selv. Som nevnt tidligere sa sony at de hadde indikasjoner på at kameraene kommer den 6.juni. Men som han sa, ingenting er sikkert, de blir fløyet rett fra fabrikk.. Hos multicom og mpx sa de også at dette var nok sansynlig + en uke for at dem skulle få dem.. Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Som nevnt tidligere sa sony at de hadde indikasjoner på at kameraene kommer den 6.juni. Takk for info. Germ Vil AKAMERA kjøre en test med ein gang det er tilgjengelig???? Hvis ikke må jeg vurdere å bestille det "uprøvd". Er det å gamle med 6000??? Royrogers Lenke til kommentar
germ Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg har gått å trippet nå i flere uker og sett på mens lev.datoene bare har tikket oppover og oppover. Har lest alt som er skrevet om kameraet og det er ikke mye negativt folk har å si, de som har prøvd pre-production modellen.. Raskt, fine farger, god i dårlig lys, bra størrelse, ok pris.. Eneste negative som jeg kan se er Memorystick, skal du ha de over 128 er de jo svindyre. Ser for meg at jeg kjøper 2stk. 128mb, og kjøper en 512 når prisen går ned... Men jeg gleder meg innmari! Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hvis ikke må jeg vurdere å bestille det "uprøvd". Ikke helt uprøvd da, mange av de store har tatt en forhåndstitt på dette kamera som prototype. Den eneste klagen så langt som jeg kan huske er at LCD skjermen var litt liten. :wink: Tom Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Ser det er flere som prøver å selge kameraet før det kommer i produksjon. http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...message=5113419 Royrogers Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Endelig klart å ta en avgjørelse og har nå bestilt V1 hos telebutikken. Håper bare det kommer før ferien. Royrogers Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Har et cybershot dsc-p1 no. Støtter V1 de samme memory sticken som p1 bruker? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Sony skrev til meg i dag at kameraet kommer første uken i juni. Vi kommer trolig med en test i uka etter. Såvidt jeg vet kan kameraet bruke gamle MemoryStick brikker. MLW Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Stemmer det mlwirak, det kan bruke både MemoryStick og MemoryStic pro. Hvilken erfaringer har du med disse.?? Ser nå at det blir lagt ut bilder tatt med kameraet på flere nettsider i Japan. Her er en link der de har tatt bilde av en fruktkorg med flere Sony kameraer, og bildet tatt med V1 ser veldig lovende ut. http://www.sony.jp/products/Consumer/DSC/s.../se_sample.html Royrogers. Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Her er flere bilder tatt med V1. http://www.dcresource.com/reviews/sony/dsc...w/gallery.shtml Er det noen som kan kommentere kvaliteten på bildene. Jeg har ingen erfaring med å se kvalitet på kamera ut fra bilder, så jeg lurer bare på om jeg har gjort det rette når jeg bestilte kameraet. Royrogers Lenke til kommentar
germ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Takk royrogers!Bildene så fine nok ut for meg.. Håper det bare at jeg får fra første leveranse.. Men hadde satt pris på om martin så på bildene, han har jo skils som f.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå