Jann - Ove Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) ... Endret 16. juli 2017 av Jann - Ove 1 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Slik skal en introduskjonstrad vaere. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Prøver for det meste å holde meg unna agressive diskusjoner, det kommer ikke noe godt av agressjon. Her har du noe å lære. Og jeg tenker ikke på stavingen av aggresjon. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Husam: Vel, prøver å slappe av når jeg henger på forumet, og lar jeg meg rive med av agressjon så blir ikke resultatet bra. Det er vanskelig å være både rolig og balansert om man er agressiv. Dessuten er det begrennset hvor mye agressjon forumreglene tillater. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hvis du ikke bryr deg om hva andre mener om deg, hvorfor skriver du om deg selv da? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Tja, hvorfor ikke? Vil tro det er bedre å utdype litt selv enn å la folk snoke rundt i tråder jeg har startet og/eller deltatt i for å finne ut litt om meg. Jeg bruker å gjøre akkurat det om jeg blir nysgjerrig på andre forumdeltakere, og det er sikkert flere som er det. Informasjon gir perspektiv. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvis du ikke bryr deg om hva andre mener om deg, hvorfor skriver du om deg selv da? Synest det er kjempe kjekt og lese introduserings tråder jeg;) Lenke til kommentar
Ravnene Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Tja, hvorfor ikke? Vil tro det er bedre å utdype litt selv enn å la folk snoke rundt i tråder jeg har startet og/eller deltatt i for å finne ut litt om meg. Jeg bruker å gjøre akkurat det om jeg blir nysgjerrig på andre forumdeltakere, og det er sikkert flere som er det. Informasjon gir perspektiv. Om man man sier at man ikke bryr seg om hva andre sier, betyr det ikke nødvendigvis at den personen du snakker med utretter det samme målet ved og snakke om seg selv. - Personen kan være usikker på enkelte ting og velger og skrive for og finne ut hva slags tilbakemelding en vil få på og bare skrive. Temaet kan være upassende ukorekt og bilde ligner heller ikke på personen selv. Men mange måter og definere en Lese nerd på som har lest for mye og rett og slett har fått nok av det, og kan finne ut av hva han er god for. Det er ikke meningen at noen skal svare direkte på dette men med polisi kan dere velge og diskutere problemstillingen han setter for seg selv videre nedover. Mvh. Ravnene Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Prøver for det meste å holde meg unna agressive diskusjoner, det kommer ikke noe godt av agressjon. Her har du noe å lære. Og jeg tenker ikke på stavingen av aggresjon. Eh, vil kanskje ikke si at selvinnsikt er din sterke side.. Lo godt da jeg leste denne.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Eyh Jann-Ove, hva driver du med nå for tiden egentlig? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Havnet borti trafikklærerutdaninngen på Hint Stjørdal, uten at jeg helt kom noen vei med det. Det var ikke helt meg, og jeg passet som vanlig ikke inn. Flyttet hjem igjen, og har hatt et par år pause, uten at jeg har gjort stort fornuftig. Har kjørt opp til bil med henger / traktor, og gjort et lite forsøk på å lære meg å like hester. Kjøpt meg hytte. Nå i høst fant jeg ut at det kanskje var på tide å innse at jeg har talenter som burde kunne fungere i IT-bransjen på et eller annet vis, og at nettstudier innen informasjonsbehandling kanskje kan være noe for meg. Sånn ellers er jeg fremdeles en lite sosial nerd, som trives best alene med firbeint selskap. Hva med deg, Herr Brun? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Slik skal en introduskjonstrad vaere. Første jeg tenkte også takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå