Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

altfor seriøse jenter!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei

 

Jeg er en gutt på 15 år som er ute etter litt fysisk kontakt. Problemet er at jeg ikke på noen som helst måte har lyst på et seriøst forhold med en jente fordi jeg rett og slett synes jenter er altfor masete og prater altfor mye så fort man blir bare litt interresert. Jeg er ikke særlig flink til å prate med jenter, mest av alt fordi jeg synes det er kjedelig. Har allerede hatt meg 4-5 ganger ellerno med en jente som jeg trodde ikke brydde seg noe særlig om meg inntil videre. Jeg tror problemet ligger iat ejg aldri sjekker opp noen jenter men at de sjekker opp meg. Har ikke akkurat dårlig utseende, så lever mer på det enn snikksnakk med jenter.

 

Har lyst til å vite hvordan man sjekker opp en jente og likevel greier å holde det sentimentale unna. Er bare ute etter fysisk kontakt. Klining,diverse "greier",MÅ ikke være sex. Hva gjør jeg!? Er IKKE god til å prate med jenter unless de begynner å prate med meg, hvordan går jeg fram?

 

Jeg innser at dette kanskje bare enda et håpløst tenåringsdilemma,men jeg prøver likevel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh, jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Men sånn som jeg forsto det, så er du ute etter et slags "one-night-stand" Du vil ikke ha noe følelsesmessig med henne å gjøre, bare klining? Da må du lete lenge, tror jeg. Jenter i den alderen har ofte lett for å forelske seg, og vil gjøre det når du slår på sjarmen for å få deg noe.... Og personlig ment, så synes jeg du er litt ung for slikt.

Lenke til kommentar

haha.. du kommer til å kose deg i fra 18 til 24 års alderen:) Der er det du som blir lurt, å ikke omvendt:D

Du er 15 år. hvor lenge varer et forhold i den alderen?? 3 mnd max:P finn deg ei digg jente, KOS deg med henne til hun ikke orker mer;) Lover deg at forhold nesten aldri varer i den alderen;)

Lenke til kommentar

Tull at jenter ikke kliner på fest i den alderen!! Klinte med 5 jenter på en helg, fingre hun ene mens venninna så på og deretter klinte med venninna (hun var 15). De to jentene skjedde på en togstasjon etter at de hadde vært på fest, og de hadde fått i seg litt alkohol. Jeg var 16.

 

2 av jentene prater jeg regelmessig med, 1 jente vil ikke se på meg, en annen jente har jeg ikke møtt siden da og ville ikke kjent igjen, og hun siste husker jeg ikke hvem var(men er sikker på at det skjedde!).

 

Jeg fikk dårlig samvittighet og har faktisk ikke klina med random jente siden den helga(har ikke gått inn for det heller). Det er 2 år siden.

 

Alt går med alkohol inni bildet på den alderen, bare hold deg til butikkvarer og drikk med hodet! Jeg snakker av erfaring da jeg holdt på å drikke meg ihjel på 96% en gang. Øl og Cider er ikke farlig.

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Tull at jenter ikke kliner på fest i den alderen!! Klinte med 5 jenter på en helg, fingre hun ene mens venninna så på og deretter klinte med venninna (hun var 15). De to jentene skjedde på en togstasjon etter at de hadde vært på fest, og de hadde fått i seg litt alkohol. Jeg var 16.

 

2 av jentene prater jeg regelmessig med, 1 jente vil ikke se på meg, en annen jente har jeg ikke møtt siden da og ville ikke kjent igjen, og hun siste husker jeg ikke hvem var(men er sikker på at det skjedde!).

 

Jeg fikk dårlig samvittighet og har faktisk ikke klina med random jente siden den helga(har ikke gått inn for det heller). Det er 2 år siden.

 

Alt går med alkohol inni bildet på den alderen, bare hold deg til butikkvarer og drikk med hodet! Jeg snakker av erfaring da jeg holdt på å drikke meg ihjel på 96% en gang. Øl og Cider er ikke farlig.

 

Hm, har ikke tenkt så mye på det med alkohol før. Har drukket med en del jenter men aldri trodd at de har vært villig. Du har et poeng der :p

Lenke til kommentar

Tja, det finner du ikke ut før du prøver. Jeg kan ikke huske hvordan ting var rett før noen av kyssene mine, samme om jeg har alkohol i kroppen eller ikke. Eller husker hun 15 åringen, vi stod og så på hverandre da hun sier: "Har du lyst å kline med meg?"

"hmm, ja"

"Har jeg lyst å kline med deg?"

"ja?"

og så var det gjort. Ellers så husker jeg bare at jeg sitter eller står ved siden av en jente og plutselig er vi i full gang med tunga.

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg er en gutt på 15 år som er ute etter litt fysisk kontakt. Problemet er at jeg ikke på noen som helst måte har lyst på et seriøst forhold med en jente fordi jeg rett og slett synes jenter er altfor masete og prater altfor mye så fort man blir bare litt interresert. Jeg er ikke særlig flink til å prate med jenter, mest av alt fordi jeg synes det er kjedelig. Har allerede hatt meg 4-5 ganger ellerno med en jente som jeg trodde ikke brydde seg noe særlig om meg inntil videre. Jeg tror problemet ligger iat ejg aldri sjekker opp noen jenter men at de sjekker opp meg. Har ikke akkurat dårlig utseende, så lever mer på det enn snikksnakk med jenter.

 

Har lyst til å vite hvordan man sjekker opp en jente og likevel greier å holde det sentimentale unna. Er bare ute etter fysisk kontakt. Klining,diverse "greier",MÅ ikke være sex. Hva gjør jeg!? Er IKKE god til å prate med jenter unless de begynner å prate med meg, hvordan går jeg fram?

 

Jeg innser at dette kanskje bare enda et håpløst tenåringsdilemma,men jeg prøver likevel

Gutter som deg gjør meg kvalm!

 

Før du begynner å whine om at du ikke får klining og sånn, pga DU er dårlig til å snakke med jenter, SELV om du har et decent utseende, FØR du begynner å klage på at du bare har hatt deg 4-5 ganger eller no, og at du lever godt på jenter som sjekker opp deg.

Tenk på hvor godt du faktisk har det!

Tenk på alle oss som faktisk prøver og prøver og prøver, men ikke klarer å få seg ei jævla dame å kysse litt på engang.

Det er VI som trenger hjelpen til damesjekking, selvtillit og slikt.

Vi som har hørt folk kalle oss stygge hele livet, folk som lurer oss for moro, folk som ler når vi prøver oss.

Ikke sånne som deg, som får damer i fleng stappa langt inni kjeften.

 

Mulig det er jeg som er drittsekken nå, men før eller siden vil det komme noen som er enig med meg.

 

xoxo

Endret av Doppe
Lenke til kommentar
*SNIP*

Gutter som deg gjør meg kvalm!

 

Før du begynner å whine om at du ikke får klining og sånn, pga DU er dårlig til å snakke med jenter, SELV om du har et decent utseende, FØR du begynner å klage på at du bare har hatt deg 4-5 ganger eller no, og at du lever godt på jenter som sjekker opp deg.

Tenk på hvor godt du faktisk har det!

Tenk på alle oss som faktisk prøver og prøver og prøver, men ikke klarer å få seg ei jævla dame å kysse litt på engang.

Det er VI som trenger hjelpen til damesjekking, selvtillit og slikt.

Vi som har hørt folk kalle oss stygge hele livet, folk som lurer oss for moro, folk som ler når vi prøver oss.

Ikke sånne som deg, som får damer i fleng stappa langt inni kjeften.

 

Mulig det er jeg som er drittsekken nå, men før eller siden vil det komme noen som er enig med meg.

 

xoxo

 

Men han har jo et problem! Selv om du har noe du mener er et større problem, må jo han få lov til å få hjelp til det han trenger hjelp til?

 

Du får lage en egen tråd, selv om det sikkert finnes mange andre tråder som kan hjelpe deg.

 

Skjønner ikke vitsen med å hetse trådstarter her.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Wow, har det helt motsatt. Jeg finner ingen jenter som leter etter noe seriøst ><

 

Kjempetrøst: Da vil gleden over endelig å finne ei til slutt være desto større!

Det hjalp faktisk en del :D

 

Åja! Men da hjelper det kanskje også å vite at du ikke er alene om å ikke ha så lett for å finne den rette.. ;) det vil si at mange også slet med det før oss, men greide det! Og da skal vel vi også greie det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...