Morten21 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 En liten oppdatering. Jeg er enig i at det å lese boka engang til, er gjerne unødvendig. Det alle (og dere), sier. Er at jeg må ta prøven på teoritentamen helt til jeg har null feil. Det er gjerne der jeg går lei? Jeg har nemlig maks forsøkt der 20-30 minutter. Noe som sikkert er for lite? Jeg ser også at mange av spørsmålene jeg får, kommer om igjen. Å de aller fleste er meget logiske. Her er et spørsmål som jeg var usikker på sist gang: Du kommer kjørende i en gate. En lastebil står parkert foran deg med nødlyset på. Foran lastebilen står det også parkert en rød bil. På bilde viser det meg som kommer kjørende, lastebilen og den røde bilen. Alternativer: 1. Jeg stopper her og venter til det blir bedre sikt til venstre (det var god sikt i forhold til hva jeg så på bildet) 2. Jeg kjører nærmere den røde bilen og så kjører ut til venstre (da blir vel egentlig sikten dårligere, dum som jeg var; svarte dette alternative) 3. Jeg svinger ut til venstre nå (det er vel gjerne det mest logiske, pga det var helt fri sikt til venstre) Det er slike spørsmål jeg brenner meg på. Nå skal jeg prøve igjen på mandag. Men lurer fremdeles på om jeg skal lese boka engang også ta prøven på teoritentamen. Eller bare ta prøven på teoritentamen uten boka. Alternativ 3 uten _tvil_ Han sier det var god sikt på bildet, hvorfor stoppe og vente til det blir enda bedre sikt da? fatter ikke hvordan folk kan si at 1 er riktig. Du legger deg ut med en gang( det var god sikt) kommer det bil, legger du deg inn igjen bare, sånne type spørsmål er noe av det letteste du kan få.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå