Gå til innhold

Hva er det ulovligste du har gjort?


Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må vel være da jeg kjørte i 110 i 50 sonen, lang strekning, som jeg mener bør ha 70 som fartsgrense, men men...

 

 

Han feks, har nettopp innrømmet at han kjørte for fort, lite tvilsomt at en "evt politimann", som du så fint skrev det, hadde oppsøkt han å forlangt indratt førerkort etc :D

Lenke til kommentar

  • Ulovlig fildeling
  • Kjøring uten lappen
  • Storsmugling av alkohol over grensa, her snakker vi skikkelig STORE mengder.
  • Kjørt i beruset tilstand, noe jeg har angret på hver dag, ble ikke tatt eller noe men angrer sykt fordet.

 

Er ikke stolt av noe av dette, er heldigvis snill gutt nå :p

Endret av Vragath
Lenke til kommentar
Om man skriver på et forum at man har drept noen eller noe annet som bryter loven ganske grovt. Er det nok for at politiet har noen rettigheter til å spore deg opp og ta deg med til avhøring? Virker lite sannsynlig egentlig...

Tviler jeg på at de gidder, alt man trenger å si er "Skulle bare tøffe meg"

Lenke til kommentar

Hmm ja. Ser ut som jeg har gjort mer enn bare å kjøre fort. Noen småting:

 

- Drukket og pisset offentlig.

- Mye ulovlig nedlasting av: diverse.

- Kjørt bil uten lappen, glemte den...

- Og kjørt i beruset tilstand. (Ikke så berusa.)

- Har også kjørt en del bil og snøscooter ulovlig.

- Tagget på et buss-stopp. (Sånn gammelt av sement.)

 

Var det jeg kom på, ved hjelp av det jeg leste i tråden.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
for å si det sånn. hadde jeg sett noen drepe en katt. er det store sjanser for att personen hadde strøket med selv.

Noen prøvde å ta katten min :thumbdown: ... Jeg tok dem :love: ... men nå er katten død, etter nyresvikt og diabetes :thumbdown:

det er bra jobba :D skal ikke være redd for å banke folk som plager dyr. å plage dyr er i mine øyne som å plage svært små barn. så det burdes slåes hardt ned på.

 

kondolerer att katten er død :(

 

Dette er det perfekte eksemplet på at mennesker kan gjøre hva som helst, bare de kan rettferdiggjøre det så det passer deres moraler. Vanligvis synes du ikke det er greit å banke folk, men når de har skadet et dyr, fortjener de det. Du synes det er greit å spise kjøtt, fordi (en eller annen grunn du har - "det ligger i vår natur") men er i mot dyremishandling. Jævla hyklere. Patetisk.

 

Tror dere ikke det er dumt å utrette alt det ulovlige dere har gjort i løpet av deres liv? Det er for øvrig ganske underholdende å lese.

Lenke til kommentar
for å si det sånn. hadde jeg sett noen drepe en katt. er det store sjanser for att personen hadde strøket med selv.

Noen prøvde å ta katten min :thumbdown: ... Jeg tok dem :love: ... men nå er katten død, etter nyresvikt og diabetes :thumbdown:

det er bra jobba :D skal ikke være redd for å banke folk som plager dyr. å plage dyr er i mine øyne som å plage svært små barn. så det burdes slåes hardt ned på.

 

kondolerer att katten er død :(

 

Dette er det perfekte eksemplet på at mennesker kan gjøre hva som helst, bare de kan rettferdiggjøre det så det passer deres moraler. Vanligvis synes du ikke det er greit å banke folk, men når de har skadet et dyr, fortjener de det. Du synes det er greit å spise kjøtt, fordi (en eller annen grunn du har - "det ligger i vår natur") men er i mot dyremishandling. Jævla hyklere. Patetisk.

 

Tror dere ikke det er dumt å utrette alt det ulovlige dere har gjort i løpet av deres liv? Det er for øvrig ganske underholdende å lese.

Er jo forskjell på å mishandle et dyr og spise et da. Spessielt når noen eier katten og er glad i den.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har lastet ned div filer fra nett og stjålet en Twix-pose i fylla.

Og jeg kjører vel egentlig ulovlig med bilen, da jeg ikke får opp døren på førersiden

og det ene frontlyset burde vært skiftet.

(Men den døde helt i dag på Ring 3 ved bussplassen på Lørenvangen så den vil nok bli til spiker. Til dere som så en liten rød 106 i grøfta ved Lørenvangen i dag tidlig, god dag!)

Lenke til kommentar

kjørte masse i fylla i min ungdom. det var egentlig ikke noe forskjell for meg å kjøre i fylla og kjøre edru, begge ting var helt ok. sikkert 100 ganger. en nestenkræsj episode fikk meg til å slutte med det for alltid, takk gud for at det gikk bra :yes: og så husker jeg den gangen jeg kjørte i trondheim sentrum. og hadde en politibil rett bak meg i et par minutter. det var også ganske nifst.

 

ellers så laster jeg ned såkalt "ulovlig", sånn som mange gjør uten skrupler, og jeg har fremdeles ikke skrupler for det. jeg er av den oppfatning om at hvis et program er så bra at jeg kommer til å bruke det på fast basis, DA kan jeg betale for det, men ikke før jeg har prøvd det skikkelig og vet at det er dette jeg trenger. jeg kommer ikke til å ha noen problemer med å betale for windows 7. (om denne gratisversjonen noengang stopper å funke) og nå er det også slutt på å laste ned musikk, man har jo spotify. og snart kommer jo voddler til alle, for film og serier.

Lenke til kommentar
Om man skriver på et forum at man har drept noen eller noe annet som bryter loven ganske grovt. Er det nok for at politiet har noen rettigheter til å spore deg opp og ta deg med til avhøring? Virker lite sannsynlig egentlig...

Om man allerede er i politiets søkelys er det nok uheldig å skrive sånt på nettet. Men er man kleen, så har det nok ikke noe å si.

Lenke til kommentar

Jeg skulle kjøpe milkshake på McDonalds, men han hadde allerede laget den da jeg fant ut at jeg ikke hadde balanse på kortet. Jeg sa at jeg skulle ta en rask telefon, men så stakk jeg!

 

:grin:

 

Ellers har jeg ikke gjort så mye ulovlig i ungdomstia mi, og jeg angrer den dag i dag.

 

Men på nettet er jeg en storforbryter.

- Dokumentforfalskning (gjorde om ordensreglene på fronter på ungdomsskolen. Grunnen til at jeg ikke ble anmeldt var fordi jeg skrev et varmt unnskyldningsbrev til rektor og la det ut så alle kunne se det på fronter.)

 

Jeg synes det er teit å bli anmeldt for det, og tror ikke det er mulig, men det var nå det rektor sa. At jeg kunne bli anmeldt for dokumentforfalskning.

 

- Nedlasting av DRITT og mye rart.

 

- Gikk inn på printerne til random folk og printa ut stuff. "Follow the white rabbit" osv.

Kan ikke kalles hacking, dette er jo enkel adgang gjennom 139-porten. Det var for ganske lenge siden da få hadde noe slags beskyttelse. Brukte en port scanner for å finne IP-er som hadde den åpen. :p

 

- Terroristert folk på jippii.no og andre nettsteder på alle mulige måter.

Utgitt meg for å være jente, de setter på cam og setter i gang, "webcammet" mitt viser en random strippefilm av ei jente jeg lasta ned, så skifter jeg til bilder av sprutdiarè og masse stygge saker.

Haha, vet ikke om det er ulovlig, men så vidt jeg vet er terrorisme ganske ulovlig.

Jeg kaller det det for det satt nok diverse spor i hodet deres. :laugh:

Sier bare en ting, bildene var fra Offended på enclyclopedia dramatica.

 

Om dere ikke synes jeg har gjort noe særlig ulovlig og synes jeg er teit, husk at det ikke trenger å være ulovlige ting i denne tråden, det er jo snakk om det ulovliGSTE.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...