Gå til innhold

Hva er det ulovligste du har gjort?


Sk!ppy

Anbefalte innlegg

-Kjørt bil/moped/traktor ulovlig.

-På ungdomskolen fyllte jeg og en annen hetta og delvis lommene fulle med smågodt ifra en kiwi butikk. dette gjorde vi i hvert matfri i 2-3 måneder før dem fant ut at noen hadde drevet å stjelt smågodt, skjedde dette mere så ble det kollektivstraff å ingen fikk gå ut i matfri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har utrolig mye på hjertet, vil ikke ut med alt men kan nevne noe av det værste:

-Bruk og salg av heroin, speed/pepper og E (var bare 21år da jeg drev med dette)

-Medvirkning i småran (lokale småbutikker)

-Psykisk utpressing og telefonterror over lengre tid (1-2år)

-Drepte de fleste av nabolagets katter (Er dette ulovelig?)

-Stjålet flerer kilo medisiner fra lokalt apotek (samme perioden da jeg var 21år)

 

Men jeg har betalt alt og tatt min straff og er nå en ny person. Håper jeg ikke blir hengt ut for å være ærlig, jeg svarer jo tross alt bare på topic!

 

Var ikke rent lite du har gjort av ulovlige ting, men bra du har ordnet opp etter deg da! :thumbup:

Endret av Sweetpea
Lenke til kommentar
tja kan iallefall nevne tre fyllekjøringer.

fikk fengsel den siste gangen :thumbdown:

hærverk på en politi bil.ble bot der ja.

drikking på offentlig sted.fikk bot.

Det har jeg gjort mens jeg snakka med 2 politifolk, da lurte jeg på hvordan man skulle gå fram hvis man ville bli politi. Jeg var langt i fra tydelig berusa. Det var natt til første mai på en strand, og de sa at de skulle bare se om det gikk rolig for seg og det gjorde det jo. :p

Lenke til kommentar
Tror ikke det skal skrives her, i fare for å bli bura inne:)

Nå ville jo en eventuel politiman. Som leser det der du skrev, lure veldig på hva du har gjort som du ikke kan fortelle! Så da kan du bare si det:-)

Uansett så kan man bare hevde at det man skrev på internett ikke var en innrømmelse, men rent urettmessig skryt.
Lenke til kommentar

Hehe, ja da må han bare lure i tilfelle :)

 

Tror ikke det skal skrives her, i fare for å bli bura inne:)

Nå ville jo en eventuel politiman. Som leser det der du skrev, lure veldig på hva du har gjort som du ikke kan fortelle! Så da kan du bare si det:-)

Uansett så kan man bare hevde at det man skrev på internett ikke var en innrømmelse, men rent urettmessig skryt.

 

evt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...