hans2k Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 -Kjørt bil/moped/traktor ulovlig. -På ungdomskolen fyllte jeg og en annen hetta og delvis lommene fulle med smågodt ifra en kiwi butikk. dette gjorde vi i hvert matfri i 2-3 måneder før dem fant ut at noen hadde drevet å stjelt smågodt, skjedde dette mere så ble det kollektivstraff å ingen fikk gå ut i matfri. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Har utrolig mye på hjertet, vil ikke ut med alt men kan nevne noe av det værste:-Bruk og salg av heroin, speed/pepper og E (var bare 21år da jeg drev med dette) -Medvirkning i småran (lokale småbutikker) -Psykisk utpressing og telefonterror over lengre tid (1-2år) -Drepte de fleste av nabolagets katter (Er dette ulovelig?) -Stjålet flerer kilo medisiner fra lokalt apotek (samme perioden da jeg var 21år) Men jeg har betalt alt og tatt min straff og er nå en ny person. Håper jeg ikke blir hengt ut for å være ærlig, jeg svarer jo tross alt bare på topic! Var ikke rent lite du har gjort av ulovlige ting, men bra du har ordnet opp etter deg da! Endret 4. august 2009 av Sweetpea Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Ut av nysgjerrighet. Hvorfår drepte du katter? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) tja kan iallefall nevne tre fyllekjøringer. fikk fengsel den siste gangen hærverk på en politi bil.ble bot der ja. drikking på offentlig sted.fikk bot. Endret 4. august 2009 av rbr Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Kanskje du har lært noe, da. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Kanskje du har lært noe, da. jepp Lenke til kommentar
Penance Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Hva jeg har gjort vil jeg nok ikke skirve på et offentlig forum. Lett å finne ut diverse om meg, og jeg har ikke fått noen form for straff for mine ulovligheter, og det vil jeg heller ikke ha, så.. Men tidvis gøy å lese om andres ulovligheter! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 tja kan iallefall nevne tre fyllekjøringer.fikk fengsel den siste gangen hærverk på en politi bil.ble bot der ja. drikking på offentlig sted.fikk bot. Det har jeg gjort mens jeg snakka med 2 politifolk, da lurte jeg på hvordan man skulle gå fram hvis man ville bli politi. Jeg var langt i fra tydelig berusa. Det var natt til første mai på en strand, og de sa at de skulle bare se om det gikk rolig for seg og det gjorde det jo. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Nasket en sjokolade fra safari, satt faen i 2 timers politiavhør. Latterlig Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 For en sjokolade? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Stjal en iskjeks fra et utested i Hamar... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Stjal en iskjeks fra et utested i Hamar... Send et anonymt brev med betaling. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Må vel være da jeg kjørte i 110 i 50 sonen, lang strekning, som jeg mener bør ha 70 som fartsgrense, men men... Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Tror ikke det skal skrives her, i fare for å bli bura inne:) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Tror ikke det skal skrives her, i fare for å bli bura inne:) Nå ville jo en eventuel politiman. Som leser det der du skrev, lure veldig på hva du har gjort som du ikke kan fortelle! Så da kan du bare si det:-) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Wow, føler meg som Englebarn nå Grunner til hvorfor: Har aldri smakt/prøvd snus, røyk, alkohol og andre "litt over grensen" ting. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Samme gjelder meg! Men har såklart 'smakt' røyk og alkohol. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Tror ikke det skal skrives her, i fare for å bli bura inne:) Nå ville jo en eventuel politiman. Som leser det der du skrev, lure veldig på hva du har gjort som du ikke kan fortelle! Så da kan du bare si det:-) Uansett så kan man bare hevde at det man skrev på internett ikke var en innrømmelse, men rent urettmessig skryt. Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Hehe, ja da må han bare lure i tilfelle Tror ikke det skal skrives her, i fare for å bli bura inne:) Nå ville jo en eventuel politiman. Som leser det der du skrev, lure veldig på hva du har gjort som du ikke kan fortelle! Så da kan du bare si det:-) Uansett så kan man bare hevde at det man skrev på internett ikke var en innrømmelse, men rent urettmessig skryt. evt Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Samme gjelder meg! Men har såklart 'smakt' røyk og alkohol. mhm, har hørt den kommentaren fra mange xD Grattis med 800 inlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå