Left Blank Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 - sage ned trær og greier på naboens eindom Haha, hva var poenget med det da? Utenom piratkopiering sa har jeg egentlig ikke gjort noe.. Selv ikke stjeling. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Vi skulle bygge hytte Men endte opp med at vi aldrig ble fornøyd med plassen så vi sagde ned det som var der. Han ble rimelig sur husker eg. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Kjørt bil og moped uten lappen, nedlastning, stort og smått innen cracking av applikasjoner og webfora, voldtatt en katt. ... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Det siste høres ekkelt ut. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 - Kjørte uten L hver gang jeg lærekjørte. - Kjørt moped, snøscooter og firehjuling uten lappen. - Har brutt vikeplikten utallige ganger. - Har tatt forbikjøringer over sperrelinjen. - Har brutt fartsgrensen flere ganger. - Lastet ned og delt filer som jeg ikke har opphavsrettighetene til. - Jobbet svart. - Drukket offentlig. - Urinert offentlig. - Hatt sex offentlig. Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Kjørt moped, firehjuling, trøkk og traktor uten lappen. (To første i hagen og på et sandtak, to siste på et lager) lærekjørt bil før 16 år og uten trafikalt grunnkurs. Litt fildeling her også Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Morsomt med en tråd der "kidsa" kan skryte av alt det ulovelige de har gjort... 9/10 ting som er nevnt i denne tråden har jo nesten alle i Norge gjort minst en gang.. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Sprengte hull i naboens garasje. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Det var dagens! Haha Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Hmm, kan vel ramse opp hva jeg har gjort opp over tidene. Kjørt bil og moped uten lappen- kjørt ALT får fort (skulle vært bura inne får er det noe jeg hater nå så er det høy fart) urinert offentli. masse piratkopiering- men bortsett fra det så har jeg vært en veldig snill gutt Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 -Jeg skrev mitt eget virus og sendte det til rektor fra en anonym mail! -Har gått fram på scenen foran en premierevisning av en kinofilm og ønsket alle velkommen og takket masse random personer. Filmen startet etterpå. Ho ho. GJett om Disney ble sure -Har latt som at jeg solgte hasj til folk, mens det egentlig bare var tobakk. De ble høye og jeg ble rik -Har kidnappet en jente, surret henne inn i gaffatape, tegnet stygge ting i ansiktet hennes og dumpet henne i en søppelkasse midt i skolegården til en barneskole. Russetia dog. -Stjålet en stor båt på nattestid bare fordi jeg kunne. Kjørte den litt og parkerte den fint tilbake etterpå. Ingen som fant ut -SNeket meg på hurtigruta 5 ganger. Fant ut at reisen min hadde hatt en samlet verdi på ca 60 000 kroner. (whua, dyrt) Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 Tja, har vel ikke gjort noe særlig annet enn å laste ned diverse og ta en og annen øl i en park. Prøvd hasj et par ganger. Burde kanskje trappe opp. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 Burde kanskje trappe opp. Ja, det tror jeg er på sin plass Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 Rusmidler. Har aldri stjelt noe, aldri vold. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 Stjelt røyk fra der jeg jobber. Hatt sex med ei på 15. woho! (hu sa hu var 16 tho ) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Håper sjefen din leser dette, Kjetil Eikevik Sikkert ikke så mange av som heter det på Hadeland. Endret 25. juli 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 Håper sjefen din leser dette, Kjetil Eikevik Sikkert ikke så mange av som heter det på Hadeland. HYSJ! haha:P ikke fra den jobben da!, en annen! Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 jeg har spist "after eight" før klokka 8. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 jeg har spist "after eight" før klokka 8. Knusktørr... Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Da jeg var mindre stjal jeg en pakke med gummibjørner fra min lillebror, men fikk dårlig samvittighet for han ble så lei seg og da kjøpte jeg en ny pakke til han dagen etter. Jeg pleide også å klarte opp på taket til forskjellige bygninger med noen kompiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå