melvh Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Gleder meg til ungen kommer å leser alt du har gjort .. Kan bli morsomt Hva var det du mente med den forrige kommentaren til meg LaCrouX? Det med sex eller banke opp fyren eller hva? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Tenkte mest på Lars jeg da.. men sikkert morsomt med alle .. "Du pappa,, jeg fant sånn side på nettet..." Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Har egentlig gjort svært lite ulovlig. Men - lastet ned musikk og noen filmer - "vært med" på å stjele noe godteri (dvs. at noen venner av meg stjal, og jeg fikk litt) i 3. klasse eller noe uuuuhm. Det er faktisk det jeg kommer på akkurat nå Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Hmm. Jeg og noen kamerater kasta en gang en handlevogn ned fra en 5 meters høy trapp. En annen gang herpa vi noe utendørs julepynt, røska ned hele dritten så ledningen røyk. Vi pleide å gå rundt å skru av lyspærer og slikt. Men disse lot seg ikke skru av. Det var ganske stort tre med mange lys også. Så trakk vi ut kontakter osv. Ikke akuratt veldig ulovlig men... Har vært for snill egentlig. Så husker jeg vi brukte å kaste snøballer på biler. Måtte stikke som faen inni skogen gang på gang. Husker det var en fyr i et hus på andre sida av veien som så oss, og kom ut med hagle. Faen vi ble redde. Han var ikke helt god heller. Også var det en gang jeg og noen kamerater lagde en ganske realistisk dukke, putta en sykkelhjelm med en maske inni på den, og la den ved en veltet sykkel på veikanten utenfor huset. Så sto vi i vinduet og så på alle bilene som stoppet, og reaksjonene. Vi ble ganske lei etterhvert, og ville ha mer spenning. Når vi så at det kom en bil, stod vi å sparka og slo ihjel dukka. Når folk som kjørte forbi stoppa, og kom ut av bilen så stakk vi lolol. Faktisk bare så langt som rundt til baksida av huset. Haha. Dette er egentlig mer rampestreker enn ulovligheter. Angrer nesten på at jeg ikke "utnytta" ungdomstida bedre, man får jo mer å fortelle om. Hadde dette vært en tråd for rampestreker så hadde jeg nok kunnet skrevet mye mye mye mer. Endret 17. juli 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
melvh Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Tenkte mest på Lars jeg da.. men sikkert morsomt med alle .."Du pappa,, jeg fant sånn side på nettet..." Nei ikke den kommentaren, jeg siterte feil xD Men denne kommentaren fra deg ang mine ting: melvh: Tror ikke det hadde gjort såå mye forskell om du gjorde det.. Hvilken "ulovlig" ting på listen min siktet du til ? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 - lastet ned musikk og noen filmer Det er ikke ulovlig å laste ned filmer eller musikk, selv ikke piratkopiert materiale. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 - lastet ned musikk og noen filmer Det er ikke ulovlig å laste ned filmer eller musikk, selv ikke piratkopiert materiale. Jo. Loven med at kun opplastning er ulovlig er forandret. Lenke til kommentar
EmilHen Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Er nok bare fildeling her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Stjålet fra en butikk. Ble heldigvis tatt da så jeg ikke gjor det mer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Stjålet fra en butikk. Ble heldigvis tatt da så jeg ikke gjor det mer. Ah, du minte meg på det. Samme her. Prøvde å stjele en DVD (Oldboy) fra billigkurven, men ble stoppet på veien ut, heldigvis. Ved å love at jeg aldri skulle gjøre det igjen (jeg var på gråten, ffs, Var sikker på at jeg ville få 100 år i fengsel), fikk jeg gå uten at han pratet med foreldrene eller andre. Heldigvis. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 En skikkelig godfilm du prøvde å rappe med deg iallfall. : ) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Ja, og det morsomme er at jeg hadde allerede kjøpt 2 andre filmer der (100 kroner), men disse tok butikkeieren tilbake som "straff og lærepenge". Så istedet for å gå fornøyd ut av butikken med 2 kvalitetsDVDer til knallpris, ville jeg bare ha mer, og endte opp med ingenting. Vel, lesson learned. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Hm Ganske "normale" lovbrudd - Fyllekjøring - Drikking røyking å snusing som mindreårig(Vettke om det er ulovelig men:P er ennå mindreårig btw.) - Kjøring uten lappen - Hærværk - Innbrudd på et gammelt bygg - Tjuvbading i utebassenget Lenke til kommentar
B25S Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Fildeling. Nedlastning. Kjørt ulovlig (jeg er 14.) Smuglet varer fra utlandet. Jobbet svart. Lurt fra meg merverdiavgift og toll ved å be avsender sette ned verdi på pakke. Regner med at dette er nokså normalt for ungdom den dag i dag? Endret 20. juli 2009 av AsbjørnH Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Regner med at dette er nokså normalt for ungdom den dag i dag? Jada Vi har da alle gjort det? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) kjørt på rødt lys ! kjørt uten lappen (var under 16 år ,bil,moped ,scooter) kjørt i fylla med bil ,både m og uten lappen kjørt for fort ca 190 km smuglet øl,tobakk fra finland,sverige (3 kasser over kvota,3kartonger m røyk, bensin m.m.) skultet skolen jobbet svart ! skattefusk snøball kasting på ufrivillige naboer . nedlastning sikkert mer men husker ikke alt. Endret 21. juli 2009 av plaskedamm Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 skultet skolen WTF!? Slike som deg som bringer dårlig rykte over oss forumbrukere... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 skattefusk Du kan ikke være særlig god til å fuske på skatten om du forteller det på nettet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Ting som har blitt gjort når eg var mindre: -Diverse herverk på hytter i området - butikk stjeling. 1 gang. liten ting til 3kr^^ -tok meg inn i naboens hus og kødde ringte med telefonne dems. Dem krevde penger av meg i ettertid, 10kr eller noe. haha. - legge epler tatt fra naboens tree og legge på veien så biler kjører over. - sage ned trær og greier på naboens eindom - mopedkjøring uten lappen Litt av noen tider det der Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg tipper naboen din elsker deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå