Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva er det ulovligste du har gjort?

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke jeg skal nevne alt jeg har gjort da det tross alt kan sees på som en tilståelse. Jeg nøyer meg med å si at jeg hadde sitti lenge og vel. Hadde blitt noen år tror jeg.

18 år for nøyaktig? :tease:

å plage dyr er i mine øyne som å plage svært små barn.

Greit, å plage dyr er ynkelig, men fremdeles. Er det ikke litt ynkelig å sammenligne små barn og et forbannade kattekrek?

Lenke til kommentar
Den nøyaktige straffen er umulig å gjette seg frem til da det er hundre variabler å ta med i beregningen. Strafferammen nevner både "forvaring" og "21 år", men tipper jeg hadde vært ute etter mellom 1 og 6 år. Og, nei, jeg har aldri tatt livet av noen.
Lenke til kommentar
Tror ikke jeg skal nevne alt jeg har gjort da det tross alt kan sees på som en tilståelse. Jeg nøyer meg med å si at jeg hadde sitti lenge og vel. Hadde blitt noen år tror jeg.

å plage dyr er i mine øyne som å plage svært små barn.

Greit, å plage dyr er ynkelig, men fremdeles. Er det ikke litt ynkelig å sammenligne små barn og et forbannade kattekrek?

Selv om du ikke liker katter, så er det kanskje noen som er svært glad i katten sin som de har hatt i mange år. Mennesker knytter svært sterke bånd til sine kjæledyr. Jeg har katt selv, og hadde jeg sett noen mishandlet den så hadde jeg avlivet den personen på den minst mulige humanitære måten jeg kan komme på. :) Men å mishandle barn er jo selvfølgelig en helt annen sak.

Lenke til kommentar

torpedo, utpressing, vold, tyveri, grove trusler, salg av narkotika.............

Og de som kjenner meg privat vet at slik som dette levde jeg i mange år, noe jeg har lagt bak meg og lever et nykternt liv nå med samboer osv.( gjort det i noen år nå )

Men føler dette ble "litt" mer alvorligere enn hva mange andre har skrevet her:S

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Med tanke på øverste linje i signaturen din lurer jeg på ossen torpedo du var :p

haha, dødsbra;)

Kan si sånn at jeg brukte ikke vold med det første, men slik miljøet er så ender det omtrent alltid der siden mange alltid skal utforde deg for og se om du er "tøff".

Hater faktisk vold, og det sier litt om hva dop gjør med deg når det blir en del av livet ditt. Og skremmende samtidig.

Etter jeg sluttet med stoff så har jeg ikke vært bort en voldsepisode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...