xaco Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 forsøpling, kjøre for fort, litt små smugling(en kasse øl for mye). ikke så mye mer enn det. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Tror ikke jeg skal nevne alt jeg har gjort da det tross alt kan sees på som en tilståelse. Jeg nøyer meg med å si at jeg hadde sitti lenge og vel. Hadde blitt noen år tror jeg. 18 år for nøyaktig? å plage dyr er i mine øyne som å plage svært små barn. Greit, å plage dyr er ynkelig, men fremdeles. Er det ikke litt ynkelig å sammenligne små barn og et forbannade kattekrek? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 18 år for nøyaktig? Den nøyaktige straffen er umulig å gjette seg frem til da det er hundre variabler å ta med i beregningen. Strafferammen nevner både "forvaring" og "21 år", men tipper jeg hadde vært ute etter mellom 1 og 6 år. Og, nei, jeg har aldri tatt livet av noen. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Tror ikke jeg skal nevne alt jeg har gjort da det tross alt kan sees på som en tilståelse. Jeg nøyer meg med å si at jeg hadde sitti lenge og vel. Hadde blitt noen år tror jeg. 18 år for nøyaktig? å plage dyr er i mine øyne som å plage svært små barn. Greit, å plage dyr er ynkelig, men fremdeles. Er det ikke litt ynkelig å sammenligne små barn og et forbannade kattekrek? Selv om du ikke liker katter, så er det kanskje noen som er svært glad i katten sin som de har hatt i mange år. Mennesker knytter svært sterke bånd til sine kjæledyr. Jeg har katt selv, og hadde jeg sett noen mishandlet den så hadde jeg avlivet den personen på den minst mulige humanitære måten jeg kan komme på. Men å mishandle barn er jo selvfølgelig en helt annen sak. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Ting jeg har gjort: - Lastet ned filmer og musikk (big deal) - Stjelt en bærepose med godteri fra en kiosk (var vel 5 år) Ikke noe mer sånn egentlig Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) torpedo, utpressing, vold, tyveri, grove trusler, salg av narkotika............. Og de som kjenner meg privat vet at slik som dette levde jeg i mange år, noe jeg har lagt bak meg og lever et nykternt liv nå med samboer osv.( gjort det i noen år nå ) Men føler dette ble "litt" mer alvorligere enn hva mange andre har skrevet her:S Endret 16. juli 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Med tanke på øverste linje i signaturen din lurer jeg på ossen torpedo du var Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Men føler dette ble "litt" mer alvorligere enn hva mange andre har skrevet her:SNeida... Ligner litt på mitt. Bare jeg aldri var med i bilen den gangen det lå en tommel igjen i forsetet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Med tanke på øverste linje i signaturen din lurer jeg på ossen torpedo du var haha, dødsbra;) Kan si sånn at jeg brukte ikke vold med det første, men slik miljøet er så ender det omtrent alltid der siden mange alltid skal utforde deg for og se om du er "tøff". Hater faktisk vold, og det sier litt om hva dop gjør med deg når det blir en del av livet ditt. Og skremmende samtidig. Etter jeg sluttet med stoff så har jeg ikke vært bort en voldsepisode. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Etter jeg sluttet med stoff så har jeg ikke vært bort en voldsepisode.Samme her. Merkelig det der,. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Hehe.. Er forresten virkelig fantastisk og høre at folk greier og komme seg ut av det miljøet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Er ikke lett, men det går. Kutta alle bånd. Sletta hele kontaktlista på mobilen og flytta. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Yupp, samme her pluss rehabilitering. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 18 år for nøyaktig? habbidihabba habbidahabba Har ikke du en unge da? Lenke til kommentar
melvh Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Sex før man er 16 er det ulovlig? Stjal godteri når jeg var 5 år Røykt hasj og marijuana Besittelse av veksthormoner Fildeling Slo en til blods pga han var igang med å voldta venninen min. Men har ikke kjørt i fylla! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 melvh: Tror ikke det hadde gjort såå mye forskell om du gjorde det.. Lenke til kommentar
melvh Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 melvh: Tror ikke det hadde gjort såå mye forskell om du gjorde det.. Forskjell? Sex før 16 altså? sant det xD Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 [...]Har ikke du en unge da? Oh yez, det har han. Mange her som gleder seg til den dagen han vokser opp og leser om pappa på teh internetz. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 18 år for nøyaktig? habbidihabba habbidahabba Har ikke du en unge da? Har det noe og si da:P Forandrer man seg så har ikke fortiden en døtt og si;) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Gleder meg til ungen kommer å leser alt du har gjort .. Kan bli morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå