Khaffner Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 gått på rød mann dette er ikke ulovlig, med mindre du går ut foran et kjøretøy Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Har ikke gjort så mye ulovlig egentlig, men har lasta ned ganske mye musikk, filmer osv. Har også kjørt bil, moped og atv uten lappen. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Er vel ikke ulovlig å voldta katter? edit: Tenkte ikke på voldtekt! dette er seff ulovlig. Endret 15. juli 2009 av Oppkast Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Startet skogbrann Brannvesenet var ikke så glade over det, hehehe ... Entreprenøren som ville bygge der fikk først avslag, men fikk lov til å bygge etter skogbrannen. Han kunne minst takket meg og min kamerat Takk for at du startet en skogbrann som kostet brannvesenet(der igjen statskassa) en formue. Og ikke minst takk for at du brant ned en del av skogen, som vi trenger for å få oksygen. Ehh.. Nei. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 [...]Og ikke minst takk for at du brant ned en del av skogen, som vi trenger for å få oksygen. Ehh.. Nei. Tuller du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Tror ikke jeg skal nevne alt jeg har gjort da det tross alt kan sees på som en tilståelse. Jeg nøyer meg med å si at jeg hadde sitti lenge og vel. Hadde blitt noen år tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 50-50. Om alle skulle gjort slik som h*n hadde det ikke vært noe igjen, ergo hadde vi blitt kvelt. Ser langsiktig jeg da. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Ta en titt på Lars' signatur og les det han skrev om igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Hahaha! Flott sett, men det var ikke helt slik det var meningen at det skulle tolkes da. Nei, seksuelle overgrep holder jeg meg for god til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Haha, jeg lo. :!: (gliste ihvertfall ) Lenke til kommentar
neoman Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 for å si det sånn. hadde jeg sett noen drepe en katt. er det store sjanser for att personen hadde strøket med selv. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 for å si det sånn. hadde jeg sett noen drepe en katt. er det store sjanser for att personen hadde strøket med selv. Noen prøvde å ta katten min ... Jeg tok dem ... men nå er katten død, etter nyresvikt og diabetes Lenke til kommentar
neoman Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 for å si det sånn. hadde jeg sett noen drepe en katt. er det store sjanser for att personen hadde strøket med selv. Noen prøvde å ta katten min ... Jeg tok dem ... men nå er katten død, etter nyresvikt og diabetes det er bra jobba skal ikke være redd for å banke folk som plager dyr. å plage dyr er i mine øyne som å plage svært små barn. så det burdes slåes hardt ned på. kondolerer att katten er død Lenke til kommentar
i93 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Har også hatt 150 i diverse 50 og 60 soner. 130 i 40 soner osv. Du er tøff, som setter andre sitt liv i fare. Vet du hvorfor det ofte er 40 sone? Fordi det tilfeldigvis kan komme et lite barn spaserende ut i veien for å hente sprettballen sin, uten å se seg for. Hva skjer da, visst du kommer i 140? Det er sånne som deg som gjør trafikken til et farlig sted å oppholde seg i. ______________ Mest ulovlige jeg har gjort? Det må vel være å laste ned div. filmer og bryte meg inn i en liten forlatt hytte. Endret 15. juli 2009 av Macbook24ghz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Virker som flere sliter med å høre på fornuft(evt. ikke har hørt den) Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Knuste ruta i inngangsdøra til naboen med klinkekule. Flaks for meg at naboen skulle få ny dør samme dag eller dagen etter. Lasta ned diverse ting som alle andre. Er lovlydig jeg. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 gått på rød mann dette er ikke ulovlig, med mindre du går ut foran et kjøretøy Er ikke ulovlig å gå ut foran et kjøretøy heller, føreren blir nokk jævli sur, og hvis han meier deg ned, så er det han så har begått et regelbrudd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) .. Endret 15. juli 2009 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Startet skogbrann Brannvesenet var ikke så glade over det, hehehe ... Entreprenøren som ville bygge der fikk først avslag, men fikk lov til å bygge etter skogbrannen. Han kunne minst takket meg og min kamerat Takk for at du startet en skogbrann som kostet brannvesenet(der igjen statskassa) en formue. Og ikke minst takk for at du brant ned en del av skogen, som vi trenger for å få oksygen. Ehh.. Nei. Bare hyggelig! Det er gøy med ild når man er ung! Lenke til kommentar
frentix Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Det verste jeg har gjort er nok Trakkasering/mobbing. Det er ihvertfall det jeg har dårligst samvittighet av. -Trakkasering/mobbing -Lettere vold. -150 i 80-sonen -Nedlasting av store mengder musikk og andre copyright produkter. -Småtyveri (tobakk, for det meste. Da vi ikke var gamle nok) -Sprengte flere postkasser med fyrverkeri -Diverse ødeleggelser av andres eiendom. Har aldri vært i kontakt med politi som følge av noe av dettte. Nå holder jeg meg stort sett etter loven , og mener jeg har mest igjen for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå