Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva er det ulovligste du har gjort?

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Startet skogbrann :)

Brannvesenet var ikke så glade over det, hehehe ...

Entreprenøren som ville bygge der fikk først avslag, men fikk lov til å bygge etter skogbrannen.

Han kunne minst takket meg og min kamerat :p

Takk for at du startet en skogbrann som kostet brannvesenet(der igjen statskassa) en formue. Og ikke minst takk for at du brant ned en del av skogen, som vi trenger for å få oksygen. Ehh.. Nei.

Lenke til kommentar
for å si det sånn. hadde jeg sett noen drepe en katt. er det store sjanser for att personen hadde strøket med selv.

Noen prøvde å ta katten min :thumbdown: ... Jeg tok dem :love: ... men nå er katten død, etter nyresvikt og diabetes :thumbdown:

det er bra jobba :D skal ikke være redd for å banke folk som plager dyr. å plage dyr er i mine øyne som å plage svært små barn. så det burdes slåes hardt ned på.

kondolerer att katten er død :(

Lenke til kommentar
Har også hatt 150 i diverse 50 og 60 soner. 130 i 40 soner osv.

Du er tøff, som setter andre sitt liv i fare. Vet du hvorfor det ofte er 40 sone? Fordi det tilfeldigvis kan komme et lite barn spaserende ut i veien for å hente sprettballen sin, uten å se seg for. Hva skjer da, visst du kommer i 140? Det er sånne som deg som gjør trafikken til et farlig sted å oppholde seg i.

Mest ulovlige jeg har gjort? Det må vel være å laste ned div. filmer og bryte meg inn i en liten forlatt hytte. :)

Endret av Macbook24ghz
Lenke til kommentar
Startet skogbrann :)

Brannvesenet var ikke så glade over det, hehehe ...

Entreprenøren som ville bygge der fikk først avslag, men fikk lov til å bygge etter skogbrannen.

Han kunne minst takket meg og min kamerat :p

Takk for at du startet en skogbrann som kostet brannvesenet(der igjen statskassa) en formue. Og ikke minst takk for at du brant ned en del av skogen, som vi trenger for å få oksygen. Ehh.. Nei.

Bare hyggelig!

Det er gøy med ild når man er ung! :)

Lenke til kommentar

Det verste jeg har gjort er nok Trakkasering/mobbing. Det er ihvertfall det jeg har dårligst samvittighet av.

-Trakkasering/mobbing

-Lettere vold.

-150 i 80-sonen

-Nedlasting av store mengder musikk og andre copyright produkter.

-Småtyveri (tobakk, for det meste. Da vi ikke var gamle nok)

-Sprengte flere postkasser med fyrverkeri

-Diverse ødeleggelser av andres eiendom.

Har aldri vært i kontakt med politi som følge av noe av dettte.

Nå holder jeg meg stort sett etter loven , og mener jeg har mest igjen for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...