Gå til innhold

Hva er det ulovligste du har gjort?

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Drepte de fleste av nabolagets katter (Er dette ulovelig?)

Men jeg har betalt alt og tatt min straff og er nå en ny person. Håper jeg ikke blir hengt ut for å være ærlig, jeg svarer jo tross alt bare på topic!

Det er det. Det er også en fellesnevner for flesteparten av verdens seriemordere og psykopater og starte med dyremishandling.

Lenke til kommentar

Fyllekjøring med Bil, Moped og Snøscooter(gjelder trøsykkel også?).

Hærverk på knarkerboliger.

kjørt uten lappen.

Handlet for mye øl på andre siden av grensen.

Drept måser med gevær som man ikke har tillatelse til å bruke.

Kjørt sinnsykt fort med bil.

Kræsjet sinnsykt hardt med bil.

Lenke til kommentar
Jeg vil dessuten fraråde folk å skrive for seriøse ting her, man veit aldri!

Jeg har aldri gjort noe galt.

heldigvis holder ikke "skryt" av hva man har gjort i retten.

det trengs mer beviser enn at noen sier de har gjort noe på ett forum...

Lenke til kommentar
Jeg vil dessuten fraråde folk å skrive for seriøse ting her, man veit aldri!

Jeg har aldri gjort noe galt.

heldigvis holder ikke "skryt" av hva man har gjort i retten.

det trengs mer beviser enn at noen sier de har gjort noe på ett forum...

slikt kan holde i massevis for fremtidige arbeidsgivere, derav "sitti oppe til over midnatt."

Lenke til kommentar

Andre halvdelen av poenget mitt er at om en er så ukritisk med hva slags informasjon en legger ut på nettet så kan det også tenkes at en legger igjen spor på internett som lenker sammen nicket med ens eget navn. Det trenger nødvendigvis ikke å være her på diskusjon.no, men så lenge google, webarchiver og andre klarer å crawle seg gjennom og lagre infoen er det kort vei for folk å finne frem til denne tråden om 5-10 år og eventuelt legge sammen puslebitene.

Lenke til kommentar
Andre halvdelen av poenget mitt er at om en er så ukritisk med hva slags informasjon en legger ut på nettet så kan det også tenkes at en legger igjen spor på internett som lenker sammen nicket med ens eget navn. Det trenger nødvendigvis ikke å være her på diskusjon.no, men så lenge google, webarchiver og andre klarer å crawle seg gjennom og lagre infoen er det kort vei for folk å finne frem til denne tråden om 5-10 år og eventuelt legge sammen puslebitene.

Jepp, akkurat dette jeg tenkte på, + er ikke vanskelig å finne deg hvis du har samme epost på fora som facebook :)

En kamerat skrev noe vagt på nettet som førte til politietterforskning og jailtime, det kan jeg skrive under på :)

Men en ting kan jeg si, vold mot offentlig tjenestemann!(Faktisk begge)

Endret av BigBlackUndy
Lenke til kommentar

Stjålet penger av en som sto rett forran meg og pratet til meg. (han mistet en haug med lapper, jeg tro på noen av de så han ikke skulle se de, også plukket jeg opp de jeg ikke tro på og ga de til han. Så det skulle se ut som om jeg hjalp han med og finne pengene han mistet :whistle: )

Dette var i fylla, så jeg tenkte det hadde vært greit med et par hundrelapper ekstra så jeg fikk råd til nattmat :p .

Det er vell det største "tyveriet" mitt noen gang.

Har også hatt 150 i diverse 50 og 60 soner. 130 i 40 soner osv.

Er også flink til og laste ned filmer og serier.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Startet skogbrann :)

Brannvesenet var ikke så glade over det, hehehe ...

Entreprenøren som ville bygge der fikk først avslag, men fikk lov til å bygge etter skogbrannen.

Han kunne minst takket meg og min kamerat :p

Endret av Shibiz
Lenke til kommentar
Kjørt bil og moped uten lappen, nedlastning, stort og smått innen cracking av applikasjoner og webfora, voldtatt en katt.

Kjørt bil og moped uten lappen, nedlastning, stort og smått innen cracking av applikasjoner og webfora, voldtatt en katt.

wuuut?

Det var bare kvalmt..

WUUUUUUUUUUUUUT

Lenke til kommentar

Stjele sjokolade på lokalbutikken. :fun:

Oh, wait. Jeg har også lastet ned et par terabyte med piratkopiert materiale..

WTF!?

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...