Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva er det ulovligste du har gjort?

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg hev ogso stole mange Pokémon-kort. :no: Eg hadde ein liten tjuv i meg då eg gjekk i fyrste-og andreklasse på barneskulen. Eg stal minst 100 kort som blei i mi varetekt frå då av. Eg stal meir enn to hundre kort på sama tid ein gong - av ein eg seinare ble ein svært god ven av. Men han fekk dem tilbake, for han oppdaga at eg hadde ei bunke kort som likna særs på den han hadde hatt inntil det fyrste friminuttet den dagen. Då han spurde meg kvifor eg hadde teke dei, sa eg at eg ville berre sjå på dei.

Det er vel det verste eg hev gjort.

Lenke til kommentar

Jeg og noen kompiser ble anmeldt en gang for å sprenge postkassa til ei gammel dame. Var så dum at jeg kjørte bil så naboen tok regnummeret og sa fra til gamla. Bilen var registrert på pappa så det var han som fikk telefon fra politiet. Han ble mildt sagt forbanna.

Bra vi ikke ble anmeldt for resten av postkassene vi sprengte for det var veldig mange.

Ellers så har jeg ikke gjort så veldig mye galt bortsett fra noe småtterier som flere har nevnt tidlgere her

Lenke til kommentar

Mye rart folk tror er ulovlig gitt.

Jeg har sikkert gjort mye ulovlig, men det nevner jeg liksom ikke her.

Men noe jeg ble tatt for, da kjørte jeg 75km/t i 60-sone en gang og ble tatt, da ble politimannen litt rar i ansiktet, så da måtte jeg betale masse penger.

Lenke til kommentar

Åja. Jeg fikk nesten fartsbot fordi jeg kjørte i 30-40 i 30-sone i Narvik med farfars gamle volvo. Skulle bare kjøre ned til skolen på kvelden og hente noe, og gassa litt i svinger og småsladda litt, så viste det seg at bilen bak meg var "svartemarja", han parkerte ved siden av meg på skolen og ba om vognkort og førerkort. Husker jeg var så pissredd at jeg skalv, tror politimannen så det for han ga meg bare en muntlig advarsel om å ta det litt med ro, så dro han igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...