Coffey Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Meh, skal vi se. Stjal nøkkelen til gymsalen på ungdomsskolen? Det må vel ha vært det "verste". Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Kjørt bil uten lappen Kjørt i beruset tilstand Drukket offentig Diverse nasking Ikke store greiene... Endret 14. juli 2009 av Dalh Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Kjørt bil og moped uten lappen, nedlastning, stort og smått innen cracking av applikasjoner og webfora, voldtatt en katt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) *slett* Endret 23. juli 2009 av khaffner Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 En gang brøt jeg loven. Det er ganske ulovlig. Daniel Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Fildeling har jeg vært borti. Kjørte også for mange hester (båtmotor) før jeg hadde lov. Ellers, så er jeg lovlydig. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Kjørt bil uten lappen og har stjålet noen pokemon-kort. Det er vel det mest ulovligste jeg har gjort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Kasta tomme ølflasker opp på kirketaket så de knuste jevnlig når vi var på fjortisfylla. Faen vi var KREISE altså. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg vil dessuten fraråde folk å skrive for seriøse ting her, man veit aldri! Jeg har aldri gjort noe galt. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Eg hev ogso stole mange Pokémon-kort. Eg hadde ein liten tjuv i meg då eg gjekk i fyrste-og andreklasse på barneskulen. Eg stal minst 100 kort som blei i mi varetekt frå då av. Eg stal meir enn to hundre kort på sama tid ein gong - av ein eg seinare ble ein svært god ven av. Men han fekk dem tilbake, for han oppdaga at eg hadde ei bunke kort som likna særs på den han hadde hatt inntil det fyrste friminuttet den dagen. Då han spurde meg kvifor eg hadde teke dei, sa eg at eg ville berre sjå på dei. Det er vel det verste eg hev gjort. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Populært å stjele Pokemone-kort ser jeg. :!: Har ikke gjort så mye jeg. Nedlasting, smånasking som liten. I tillegg har jeg kjørt båt som 14-åring alene, vet ikke om det er lov. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg og noen kompiser ble anmeldt en gang for å sprenge postkassa til ei gammel dame. Var så dum at jeg kjørte bil så naboen tok regnummeret og sa fra til gamla. Bilen var registrert på pappa så det var han som fikk telefon fra politiet. Han ble mildt sagt forbanna. Bra vi ikke ble anmeldt for resten av postkassene vi sprengte for det var veldig mange. Ellers så har jeg ikke gjort så veldig mye galt bortsett fra noe småtterier som flere har nevnt tidlgere her Lenke til kommentar
ThatGuyOnTheInterweb Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Drikking under 18 Råkjøring Smugling av alkohol (over kvote, mens jeg var under 18) Fildeling Har aldri fyllekjørt, ingen planer om å gjøre det heller. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Drikking under 18 100 % lovlig. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Lovelig å drikke når man er under 18. Probleme er å skaffe drikken. F.eks kjøper du den bryter butikken loven, kjøper noen til deg så bryter de loven. Lenke til kommentar
ThatGuyOnTheInterweb Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Drikking under 18 100 % lovlig. Brennevin også? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Brennevin også? Lovelig å drikke når man er under 18. Probleme er å skaffe drikken. Ja. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Mye rart folk tror er ulovlig gitt. Jeg har sikkert gjort mye ulovlig, men det nevner jeg liksom ikke her. Men noe jeg ble tatt for, da kjørte jeg 75km/t i 60-sone en gang og ble tatt, da ble politimannen litt rar i ansiktet, så da måtte jeg betale masse penger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Åja. Jeg fikk nesten fartsbot fordi jeg kjørte i 30-40 i 30-sone i Narvik med farfars gamle volvo. Skulle bare kjøre ned til skolen på kvelden og hente noe, og gassa litt i svinger og småsladda litt, så viste det seg at bilen bak meg var "svartemarja", han parkerte ved siden av meg på skolen og ba om vognkort og førerkort. Husker jeg var så pissredd at jeg skalv, tror politimannen så det for han ga meg bare en muntlig advarsel om å ta det litt med ro, så dro han igjen. Endret 14. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Ulovlig besittelse av millitær våpen og ammunisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå