Pokey Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Å skrive ut ting på andres printere er alltids like gøy. Dette er sikkert ikke veldig ulovlig, men jeg har egentlig forholdt meg veldig snill gutt ellers En gang jeg var hos en kompis oppdaget vi at en tilfeldig person hadde koblet seg på det trådløse nettverket hans. Smartingen hadde en god del gøye filer i de delte mappene sine, blandt annet befant installasjonsbanen til World of Warcraft seg her. Jeg snakket med en wowfyr på msn og fikk vite om et par filer det ikke var lurt at jeg tukla med. Og akkurat de tukla jeg med hurr durr Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Kjørt bil uten lappen. Kjørt traktor uten lappen Kjørt firhjuling uten lappen. Bygdenorge Lenke til kommentar
aleksander95 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Har egentlig ikke gjort noe annet enn ulovlig nedlasting. Men som 2(-eller 1?)åring tok jeg en liten leke fra butikken.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) *slett meg* Endret 22. desember 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Tror jeg holder de fæle tingene for meg selv, og sier fildeling som de andre. Nekter å tro at du har gjort noe ulovlig bortsett fra nedlastning Lenke til kommentar
fsx Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 kjøre traktor på AK-MAKSINER var veldig kult helt til jeg blei optaga Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Er egentlig for det meste på rett side av loven, men har gjort litt ulovlig. Kjørt i beruset tilstand, både før og etter jeg fikk lappen. Både hasj og alkohol. Prøvd å snike meg inn på utested med lånt legitimasjon, ble tatt for dette, men ingen bot Stjelt godteri i 7-8 års alderen. Kjørt i rundt 200 med bil. Kjøpt ganske mye over kvota fra sverige Ellers er det ikke mye, kanskje litt småhærverk som unge, men er egentlig snill gutt^^ Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Tagget "666" og Bafom-symbolet flere steder på det lokale kirkebygget. Endret 22. desember 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (Ikke så alvorlig, men:) Klatret på stort sett alle nevneverdige (dvs. store, ikke vanlige privathustak) hustak i byen og omegn. Samme her Ble nesten tatt en gang, og når jeg begynte å springe hørte jeg en som ropte at han skulle ringe politiet :S Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Uten tvil mange bad asses her på forumet Skulle laget en liknende tråd på freakforum eller noe. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Fildeling på høyt nivå! eller.. lavt nivå kanskje.. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Sneket på bussen i en uke nå. Ville ikke fornye busskortet rett før ferien Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Hvordan sniker du på bussen? Tog er enkelt, men buss må du jo forbi sjoføren. Ikke at jeg er ute etter tips eller noe sånt, bare nysgjerrighet Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Vet ikke hvordan det er der du bor, men her kan man gå inn bakdøren. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Når det er mange på bussen så kan man gjøre det ganske enkelt. Bare gå inn bak, still deg mitt i klyngen av folk, og når du tror bussjåføren ikke ser deg så går du bare diskre og setter deg. Vanskelig om det er få mennesker som går på bussen da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Bakdørene pleier ikke å være åpne når folk skal inn og betale etter mine erfaringer, men men Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Eg sto bak NOKAS ranet, Toska tok skylda for meg siden eg er bakmannen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) kjørt trimmet moped Kjørt trimmet bil uten å betale ekstra avgifter Kjørt langt over fartsgrensene med bil/moped Kjørte litt bil før jeg fikk lappen Lastet ned mye drukket offentlig stort sett d ulovelige jeg har gjort som jeg kommer på. Endret 23. desember 2009 av Evil-Duck Lenke til kommentar
direkte Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Kommer ikke på noe annet enn å ha kjørt for fort. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) - kjørte fort nok til å miste lappen. - fildeling - stjal en melkerull fra 7/11 i fylla (fikk så dårlig samvittighet dagen etter at jeg kjøpte melkerull på rema og snek tilbake på hylla i 7/11 ) Endret 23. desember 2009 av Colb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå