Sk!ppy Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Hei, Etter at det ble foreslått i "Hva er det ulovligste du gjorde som barn?" at vi lagde samme, bare i hele livet. ( av Quakecry faktisk ) Altså: Hva har du gjort av handlinger iløpet av ditt liv som er ulovlig? Kommer ikke på særlig personelig, men det er jo fildeling som 90 % av resten av norge. Endret 13. juli 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Har ventet på denne tråden, ja, jeg foreslo at den skulle bli lagd. Nei, er nok fildeling her også. Har vært snill gutt jeg for det meste! Lenke til kommentar
lilko Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Kjørt litt bil uten lappen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Kjørt litt bil uten lappen Der kom jeg på en (to) til! Kjørt bil og moped uten lappen! og gjør det forsatt! Lenke til kommentar
Krollo Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Har utrolig mye på hjertet, vil ikke ut med alt men kan nevne noe av det værste: -Bruk og salg av heroin, speed/pepper og E (var bare 21år da jeg drev med dette) -Medvirkning i småran (lokale småbutikker) -Psykisk utpressing og telefonterror over lengre tid (1-2år) -Drepte de fleste av nabolagets katter (Er dette ulovelig?) -Stjålet flerer kilo medisiner fra lokalt apotek (samme perioden da jeg var 21år) Men jeg har betalt alt og tatt min straff og er nå en ny person. Håper jeg ikke blir hengt ut for å være ærlig, jeg svarer jo tross alt bare på topic! Edit: Joke Endret 22. juni 2011 av Krollo Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 -Drepte de fleste av nabolagets katter (Er dette ulovelig?) Ulovlig, ja vil jeg tro. Men idiotisk og fælt gjort. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Røykte hasj en gang, men tok min straff og er ferdig med det. Hahahaha. Jo... Jeg og en vennegjeng stjal en gymbag av brukte gymklær når vi gikk på barneskolen. Jeg husker jeg gikk rundt i en boxer på armene som en cardigan. (Jeg visste jo ikke hva det var. ) Jeg har vært en snill pike, sånn egentlig! Endret 13. juli 2009 av Monicaott Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 sikkert fyllekjørt dagen derpå noen ganger, etter at jeg fikk meg promillemåler har jeg funnet ut at jeg antagelig har gjort det ganske mye, men dette vet jeg egentlig ikke sikkert. kjørt alt for fort, en god stund i fengsel er vel straffen der. så klart lastet ned masse stasj. drevet med smått og stort innen hacking. kjørt flere biler uten lappen, en del av dem så godt som fabrikk-nye. kjørt buss uten buss-lappen(sånn STOR buss) kjørt truck daglig i flere måneder uten lappen. samt en ting til som jeg ikke har lov til å nevne her, og den er vel den værste det var det jeg kom på i farta ihvertfall... Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Fyllekjørt 3 på en scooter, uten lappen altså, var ikke så full, men det var promille ute og gikk. Da var jeg forresten 16år (er fremdeles btw) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 samt en ting til som jeg ikke har lov til å nevne her, og den er vel den værste Spoiler? Eller pm? Lenke til kommentar
circa Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) kjørt drosje uten noen form for lapp eller erfaring! .. eller kjørte ikke, mer trilla noen hundre meter ja, det var dumt og ikke aner jeg hvorfor men gjort er gjort edit: nei det var ikke noen inni unntatt meg xD Endret 13. juli 2009 av circa Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 samt en ting til som jeg ikke har lov til å nevne her, og den er vel den værste Spoiler? Eller pm? ingen av delene... dette er ikke ting som har noe ute i offentligheten å gjøre. mye av grunnen er også at det vil identifisere meg blandt kolegar, det er lite ønskelig fra min side. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 kjøpt røyk på vanelig butikk når eg var 14 ( eg ser tydligvis eldre ut en det eg er ) er dette egentlig ulåvlig? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 ikke for deg, men for butikken som selger Lenke til kommentar
Faenihelvete Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Bæsjet i postkassa til bestemor. Endret 14. juli 2009 av Faenihelvete Lenke til kommentar
Staian Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Bæsjet i postkassa til bestemor. å fy faen, dagens Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) , Endret 15. juli 2009 av DSG Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 -Drepte de fleste av nabolagets katter (Er dette ulovelig?)Men jeg har betalt alt og tatt min straff og er nå en ny person. Håper jeg ikke blir hengt ut for å være ærlig, jeg svarer jo tross alt bare på topic! Du er motbydelig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 -Drepte de fleste av nabolagets katter (Er dette ulovelig?)Men jeg har betalt alt og tatt min straff og er nå en ny person. Håper jeg ikke blir hengt ut for å være ærlig, jeg svarer jo tross alt bare på topic! For å si det slik, hvorfor har ingen politianmeldt deg? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Men jeg har betalt alt og tatt min straff og er nå en ny person. For å si det slik, hvorfor har ingen politianmeldt deg? Was? Jeg har kjørt en BMW 320 2005 når jeg var (still am) 16 år uten L eller papirer (men pappa var der). Vi sank en gammel husbåt som ingen eide for noen år siden. Den begynte å drive ut i kanalen og ble heist opp med en stor kranbil. Laget og brukt fyrverkeri på postkasser, blandt annet på den lokale presten's. (Ikke så alvorlig, men:) Klatret på stort sett alle nevneverdige (dvs. store, ikke vanlige privathustak) hustak i byen og omegn. Jeg stjal en metallklipps-ting når jeg var 4-5 elns. Endret 14. juli 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå