toazty Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) kjøpte meg htpc for ikke lenge siden, satt sammen greia her om dagen, men i dag skulle jeg gå grundig til verks og lære meg litt om hvordan en htpc fungerer, jeg fikk MAX utgaven selv om jeg bestilte antec fusion remote black, som er litt mindre.. menmen.. gidde ikke å klage, beholder dette svære monsteret er et par ting jeg ikke har forstått meg på. det er displayet og fjernkontrollen. displayet lyser, men det står ingenting der. har installert dvd'en som filgte med , iMON og Imedian-HD den sisste fungerer kun hvis det første programmet er startet, men får bare opp "iMON reciever does not connected" .. men iMon programmet får jeg opp, men her forstår jeg nesten ingenting. prøver å endre litt instillinger men ingenting skjer, skal finne rett RC , men den RC'en som fulgte med den er ikke listet opp der. så nå sitte eg bare å hate , å angre litt på at eg ikkje bare kjøpte meg ein liten nett sak fra acer som er forhåndsinstilt, plug and play er det noen som har en guide ? noen tips? noen som kan hjelpe meg? det fulgte med en brukermanual, men det eneste som stod om fjernkontrollen var hva alle knappene betydde.. hjelper lite når ingenting fungerer.. Endret 13. juli 2009 av toazty Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Høres ut som displayet kun får strøm men at USB tilkoblingen feiler. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 den usb tilkoblingen du snakker om, , det er en han-hun usb tilkobling i midten på den ene ledningen, fra displauet, og i andre enden så er det en tilkobling som skal settes i HK'et, 4 rekke pinn tilkobling, som egentlig kan settes hvor som helst...? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Bumper. hadde satt pris på om noen kunne hjulpet meg. ingen som har erfaring med antec fusion ? lyset i lcd diplayet lyser hele tiden, selv om maskinen er av\på .. er det normalt? Endret 17. juli 2009 av toazty Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Har vært litt på ferie Ser at denne er løst, hva var løsningen ? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Har vært litt på ferie Ser at denne er løst, hva var løsningen ? jeg trodde jeg kunne sette strømmen til den usb kontakten til lcd skjermen hvor som helst så lenge det var strøm Pins jeg satt den på... men satt den på en av usb strøm pinsa på HK'et, så nå funker alt, eneste jeg ikke helt vet hva er enda er den knappen rett under dvd brenneren er for noe.. , trykker på den og ingenting skjer, så det var 2 sw power ledninger som skulle i HK'et , så regner kanskje med at det er en av\på knapp , men den funker ikke... men den andre knappen funker så problemet er ikke det helt store... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå