Gå til innhold

Bestille lyd-utstyr fra usa

Anbefalte innlegg

Hei, skal bestille to cd-spillere og en mixer fra usa, funnet en seriøs forhandler og jeg kan få det til ca halv pris av veiledende i norge.

Hvordan blir det med å trekke ifra amerikansk moms/vat eller hva det heter?

Det skal være mulig skal det ikke?

Mvh Daily

edit: ops denne havna under foto :/

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-63169

frakt er dyrt. se på thomann.de, kjøpt mye lydutstyr der selv og det er billig. frakt 300 kr med mindre du kjøper ett piano. ver obs på at de bruker 110 volt i usa. tror frakt fra usa kan bli ganske dyrt, kjøpte en liten t amp derifra, og frakten ble dyrere enn ampen.

Lenke til kommentar

Skal sjekke ut siden, takker :)

Frakten er ekstremt dyr fra usa og hit, men er jo drit-tungt utstyr og.

Jeg KAN jo evt sjekke ut jetcarrier, de er ganske bra på fraktpriser etter hva jeg husker, spes om det sendes med båt og ikke fly.

Holder denne posten oppdatert til jeg får kitet.

Det jeg skal bestille er:

2* Pioneer CDJ400

1* Pioneer DJM400

sammen ser det sånn ut:

DJM400Kit.jpg

mao dritgromt :D (er så lei dårlig kinautstyr som jeg har måtte spille med i diverse anledninger at jeg kliner til istedet)

Har bare spilt med CDJ100 spillere fra pioneer før, gleder meg til noen litt mer avanserte spillere!

moderator, flytt denne til riktig sted er du snill :)

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Gjest member-63169

kjøpt endel dj ting jeg og, fra thomann. med tanke på pris kan du få en technics 1200 mk5 til halv pris av d i norge. prisene der er inkludert 15%? vat som du trekker fra. mao deler på 1.15... norsk moms er litt vanskelig å lure seg unna. euroen er litt mer enn den var når jeg kjøpte dog...

Lenke til kommentar

I USA er moms/VAT omtrent et fremmedord når det gjelder nettbuttikker. Siden "sales tax" kun gjelder innad i den staten som butikken driver ifra så oppgir de vanligvis pris uten moms på nett, og man vil omtrent aldri oppleve vanskeligheter med å slippe unna dette slik som man kan oppleve i endel europeiske nettbutikker der butikkene tar momsen selv.

Lenke til kommentar
Gjest member-63169

hehe, blir ikke det litt stress da å ta d med til ibiza? uansett kul ide. men hvordan er livet på ibiza? hørt det var litt brukt opp.

jeg har en midi controller og bærbar, funker det, lett å ta med.

Lenke til kommentar

var der i månedsskifte juni/juli. Vi lagde ihvertfall liv! Var dritbra på amnesia og pacha ihvertfall, men hadde kule fester i huset hennes og.

kompis av meg drar med seg fullsize flightcasen sin overalt hehe tror det skal gå bra, er jo bare som å ta med en koffert.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...