KapteinKnut Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Du skal ha middagsselskap og har plass til 3 gjester. Du kan invitere hvem du vil. Døde, levende, legender, glemte historiske mennesker, eller noen helt andre. Hvem og hvorfor ville du invitert disse folkene? Om det ikke er en veldig kjent person for alle hadde en farklaring på hvem det var, vert fint. her er mine: Adolf Hitler: Jeg ville spurt om hva han tenkte under andre verdenskrig der han gjernevasket soldatene sine, utførte grufulle handlinger, hadde kontroll over så mange mennesker og hadde så mye makt, om han angret og jeg ville hørt fortellingen om andre verdenskrig i hans perspektiv. Jesus: Ikke det at jeg er kristen, men å møte jesus og høre hans fortellinger om den tiden han levde måtte ha vert utrolig. funne ut av de tingene om han er sanne og usanne. Jeg ville også høre tolkningene hans av hans tid. Bon Scott: Den avdøde vokalisten i mitt faovorittband AC/DC. jeg ville hørt hans fortelling om tiden før og når han var i bandet, fått vite mere enn det jeg har sett på DVDer. Fått klarhet i hvordan han døde, siden det er så mange myter om dødfallet (ingen av mytene er bekreftet) og hørt hva han mente om forskjellige ting EDIT: mulig jeg ville hatt med Nostredamus i stedet for Bon Scott Endret 15. juli 2009 av kptknert Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Dimebag Darrel: En av mine største musikalske helter. Tom Bancroft: Ett av mine store idoler innen animasjon og karakterdesign. Fyren høres generelt grei ut også. Chuck Norris: Vært fett å sett han live. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hitler, Stalin og Churchill. Hadde vært fett å se hva de hadde starta å krangle om. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hitler, Stalin og Churchill. Hadde vært fett å se hva de hadde starta å krangle om. Men faen da! Akkuratt disse tre jeg også tenkte på Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Alexander rybak : etter å ha vært artistvert for han oppdaget jeg for blondine-dum han egentlig er, noe jeg synes er veldig underholdende. Hitler: Jeg ville spurt hva han egentlig tenkte på. Obama: Jeg ville sett om han faktisk er så fantastisk som han virker. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeff Dunham, Michael Ballack og Osama Bin Laden. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Hah! Terrence Mckenna - Filosof og psychonaut. WIKIKI Karl Marx - De fleste kjenner vel til denne mannen... wikiki Og til slutt for litt eyecandy (de forrige var på en måte litt "kjedelige" valg... Angelina Jolie (fra noen år tilbake, hun begynner å dra på årene nå. Så Angelina fra en fem seks år tilbake. Wikikiikik No offence folk, men det var en del kjedelige valg her... Jeff DUnham? Wtf, karen er jo ikke morsom en gang? Endret 15. juli 2009 av Bata Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Trådstartar ... eg ville invitert deg, deg og deg. Kom til meg, min elskede. _______________________________________________________________________ Eg ville nok invitert nokre vener, eg. Det er mitt førebels svar. Lenke til kommentar
bauer-ninty Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jessica Alba, Michaela Schaffrath og Holly Brisley Det hadde nok blitt en koslig middag:D Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Napoleon I, Neil Armstrong/Buzz Aldrin og Einstein hadde vert spennende gjester ved middagsbordet. Det hadde vert artig å utfordret Napoleons skepsis til demokratisk styrereform med å vist til dagens suksessfulle moderne demokratier. Jeg ville også likt å vite hva han følte etter felttoget mot Russland og etter det endelige nederlaget. Hva han ville gjort annerledes kunne også vert spennende å hørt.. Neil Armstrong/Buzz Aldrin kunne dosert om deres opplevelse av å besøke månen for første gang i historien. Jeg ville også likt å sett ansiktsuttrykket til Einstein når han under middagen fikk vite at kvantemekanikk ikke er en konsekvens av en deterministisk samlet teori slik han trodde.. (Han jobbet intenst med dette før sin død, men klarte aldri å finne en TOA fordi han tok feil, sterke og svake nukleære krefter og kvantemekanikk kan ikke utledes som noen konsekvens av en TOA, de må inkorporeres fra starten av.) Endret 15. juli 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Mike Rowe: En kjernekar som er full av gode replikker og humor. Hadde vært konge å ta seg en utepils med ham en gang Spock fra Star Trek: hadde vært gøyt å ha en god diskusjon med ham og høre på logikk som er sannhet, uansett hvor galt det høres ut Alexi Laiho - CoB: Min favorittgitarist. Hadde vært fett å høre noen riff etter desserten Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 MacGyver - Fordi han er smart, og virker som en veldig skikkelig grei person. (Altså han i serien da, ikke Richard i egen person) Jackie Chan - Min favoritt innen stunt og kampsport Earl Hickey - Fordi han er sikkert en koselig fyr å rundt middagsbordet. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) No hev eg tenkt, og eg ville invitert: Harald Hårfagre, Snorre Sturlason og Leifur Eriksson. Hadde nok blitt ein barsk middag. Endret 15. juli 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Robin van Persie, Jeff Dunham (med Walter ) og Willie Adler. Koselig Endret 19. juli 2009 av Hammarhaus Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Mikhail Bakunin, Leonardo da Vinci og Jim Morrison. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Julenissen (Kanskje eg får en julegave? ) Påskeharen (Kanskje eg får påskegodt? ) Donald Duck Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeremy Clarkson, Richard Hammond og IKKE MINST James May! Hvorfor? Se noen episoder Top Gear. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Top Gear er jo genialt - og eg er ikkje interessert i bilar i det heile tatt. Men så hev dei jo innslag av andre ting ogso. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ray Liotta for 20 år siden: Ville prøvd meg på ham. Alan Jackson: Litt underholdning til maten Rhett Akins: Yet again; Litt underholdning til maten Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Derren Brown, Harry Houdini, Day Vernon og René Lavand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå