tralala111 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 har lyst på ikt servicefag utdannelsen. Planen var å gå 1 år der også bli lærling. og det er tydeligvis bare vanlig vgs som har dette tilbudet.. er 26 år og har ingen rett til vgs skolegang. Men blir det litt rart om jeg ringer og prater med skolen,for å sjekke om jeg har mulighet for å gå der vis det er plass? og trur dere de tar meg inn vis de har plass?eller har de en policy imot dette? har dere hørt om folk som er så gammel gå på vanlig vgs før? Kom inn på voksenopplæring ,på elektro, men var 2 år på skolebenken. Og jeg har ikke råd til å gå 2 år på skole..Så må si nei til dette tilbudet. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 har lyst på ikt servicefag utdannelsen. Planen var å gå 1 år der også bli lærling. og det er tydeligvis bare vanlig vgs som har dette tilbudet.. er 26 år og har ingen rett til vgs skolegang. Men blir det litt rart om jeg ringer og prater med skolen,for å sjekke om jeg har mulighet for å gå der vis det er plass? og trur dere de tar meg inn vis de har plass?eller har de en policy imot dette? har dere hørt om folk som er så gammel gå på vanlig vgs før? Kom inn på voksenopplæring ,på elektro, men var 2 år på skolebenken. Og jeg har ikke råd til å gå 2 år på skole..Så må si nei til dette tilbudet. http://www.nki.no/Studier/Service-og-samferdsel-VG1 http://www.nki.no/Studier/Salg-service-og-sikkerhet-Vg2 Her er privatiststudiet/hjemmelære. Lykke til. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Næsj... hakke hørt om det. Da jeg gikk vgs så hadde vi 2 eldre i klassen (34 og 42), men det var riktignok i før reform 94. Jeg søkte skole i konsberg i 2004 og kom inn på det, men tok opp fag på privat gymnas senere(2006) og der er jo reglene helt annerledes kanskje Endret 13. juli 2009 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå