danielsn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hallo alle sammen! Jeg er nå rukket å bli 19 år, kommer fra et sted som heter Jevnaker (altså er jeg hadelending). Jeg har bodd på Gjøvik et år nå og gått Automatisering på Raufoss i Toten. Over i morgen faktisk, flytter jeg til Lørenskog for å bli lærling i Oppegård, med mål om å bli lokfører. Med årene som har gått har jeg utviklet en litt "sær" humor. Jeg har vært interessert i data i en del år, og det er det som gjore at jeg ble medlem her for noen år siden. Videre har jeg vært lite aktiv her den siste tiden, men håper på å bli sittende litt mer i den kommende tida. Av interesser har jeg i det siste blitt interessert i foto og bruker en del tid på det, ellers webprogrammering og som de fleste liker jeg å reise og utforske. Lurer du på mer, får du skrive pm eller liknende. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 HEI SØTEN! Lasagn og film snart! Jeg kommer på besøk snart. Og du har å stikke innom neste gang du er oppover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå