Mats1988 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Halla. Mitt navn er Mats, og jeg har rukket å blitt 21 år ung, eller gammel om du vil det. Jeg kommer jo ifra verdens navle, selvfølgelig, nærmere bestemt Levanger. Levanger er en liten by i Nord-Trøndelag, ca 10 mil nord for Trondheim. Der ble jeg født, på Levanger Sykehus er varm sommernatt 2.Juli 1988, og denne gledelige nyheten gikk byen over med jungeltelegrafen. Som årene gikk, og jeg begynte å få mere og mere hår både her og der, har jeg utviklet meg til å bli en rar type, men en ekstremt sær humor, som bare de nærmeste forstår. Eller så ler de for å være snille, hva vet vel jeg? Tiden bedriver jeg på jobb, som akkurat nå består av å lage plastposer til diverse butikker rundt omkring i landet/distriket. Men nå etter sommeren skal jeg sette meg ned og slite med igjennom tre nye år på skolebenken. Yey, eller? Joda, blir kos det. Har planer om å utdanne meg til Førskolelærer, siden jeg trives med barn på en normal måte, ikke no baktanker her i gården. Ellers, når jeg ikke er på jobb, henger jeg med venner, kjæreste eller skyter ned mine venner med paintball kuler i de lokale skogene rundt Levanger. Tja, det er vel meg. Orker ikke skrive noe mer nå, siden jeg skal lage flere poser i morgen tidlig, og må derfor komme meg i seng i rett tid...selv om det er for sent allerede. Hei og hopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå