samsungfan4 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 hei. har kjøpt meg en mobil i dag på telekiosken med abonnement. Men så så jeg en i tbanen med samme mobil i en annen farge som så finere ut. Nå har jeg lyst på den fargen istedet. Vet dere om det er mulig å bytte mobilen i butikken mot en annen farge dersom pakken ikke er åpnet opp? hehe, har aldri byttet mobil i butikken så aner ik om det er mulig... Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det kan jeg aldri tenke meg når du har kjøpt telefonen med abonnement. Selv Elkjøp, som har 30 dagers åpent kjøp på det meste, lar deg ikke bytte slike ting og jeg vil tro at det er fordi det er ute av deres hender når du kjøper noe med et abonnement. Lenke til kommentar
samsungfan4 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 jeg vet at det går an å bytte på elkjøp dersom man ikke har åpnet pakken fordi søstra mi fikk gjort det, men vet ikke om vanlige telefon butikker. elkjøp er jo ganske greie når det gjelder sånt... Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Bare gå i butikken og spør pent, så vil det sikkert ordne seg. Lenke til kommentar
samsungfan4 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 får håpe på det da, hvis ik så er d greit egentlig..ikke så farlig med fargen:) Lenke til kommentar
samsungfan4 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Jepp da fikk jeg byttete den:D Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Det kan jeg aldri tenke meg når du har kjøpt telefonen med abonnement. Selv Elkjøp, som har 30 dagers åpent kjøp på det meste, lar deg ikke bytte slike ting og jeg vil tro at det er fordi det er ute av deres hender når du kjøper noe med et abonnement. Når det er bytting av samme telefon, så er det jo ikkenoe problem. Da er det jo bare å bytte IMEI på binding. Dessuten har man 14 dagers angrerett på tegning av abo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå