Gå til innhold

Hvilken Samsung model?

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en LCD som skal brukes som PC skjerm og TV. Jeg er interessert i Samsung 32" LCD-TV LE32B655 som blant annet Komplett selger for 7000kr. Derfor lurer jeg på om det er verdt det å heller gå for LE32B658 som koster 2000kr mer.

Håper det er noen der ute som kan bidra med noe kunnskap, da jeg ser det er veldig mange tråder ingen svarer noe på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I disse dager er det veldig få som handler under 40tommer. Har du noen argument for at du bare ønsker 32 tommer?

Nyere tver med full hd også videre får ikke vist sitt potensiale ved 32 tommer. Dessuten får du mye mer tv for pengene dersom du går opp i tommer. Skal du ut med ca 7000-9000 kr kan du få en like bra 40tommer.

Lenke til kommentar

Takk for at du svarte. Tankegangen min var at 40" blir for stort inne på den 16 kvadratmeter store hybelen jeg bor på. Jeg må ha den på skrivebordet mitt og da sitter jeg ikke så langt unna skjermen.

Derfor er jeg ute etter den skjermen som vil fungere best som PC skjerm og film TV.

Lenke til kommentar
Takk for at du svarte. Tankegangen min var at 40" blir for stort inne på den 16 kvadratmeter store hybelen jeg bor på. Jeg må ha den på skrivebordet mitt og da sitter jeg ikke så langt unna skjermen.

Derfor er jeg ute etter den skjermen som vil fungere best som PC skjerm og film TV.

En 40" på en 16 kvadratmeter hybel blir nok i overkant mye.

En 32" er nok det beste valget for deg... Problemet som oppstår når man sitter for nærme en stor skjerm er at alle artefaktene blir synlige og bildet blir fort stykt å se på. I det minste når man ser analoge signaler, som vi jo gjør 90 prosent av tv kvelden.

Samsungs B6 serie er et godt valg og en skjerm med mange justeringsmuligheter.

Forskjellen på de to modellene derimot er jeg ikke sikker på, men det er mulig det kun er designforskjeller. Forøvrig lønner det seg å kjøpe Samsung i butikk og ikke på nett. Dette har å gjøre med garantien... Den er rett og slett langt bedre hvis du kjøper i butikk.

Expert har 32" B6 til rundt 9000 kroner...

Endret av Bava
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...