Gå til innhold

Introduser deg selv!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg legger merke til at det stort sett er moderatorer som betegner andres innlegg som "mas" og som oppfordrer brukere som ønsker å diskutere dette til å "finne seg et annet forum." Er dette måten dere modereatorer får andre til å la være å uttale seg om saker eller får andre til å tie så man ikke blir "hengt ut" som en uønsket masekopp.. som en helst hadde sett forsvant fra forumet fordi vi sprer dårlig stemning?

 

Nå gikk jeg gjennom hele tråden og alt som var skrevet av moderatorer. Akkurat hvor har moderatorer oppfordret motstandere av denne kategorien til å finne seg et annet forum? :)

Beklager den uttalelsen der.. var nok litt for rask på tastaturet såpass tidlig på dagen. Misforsto nok roberts innlegg noen poster før mitt. Ser jo at han nok ikke mente det jeg leste.. (Og jeg mente ikke "generelt i forumet" som det antydes noen poster etter min, jeg er stort sett kun å finne i fotodelen.. og der har vi jo nå fått inn en par nye moderatorer som har gjort den delen av forumet veldig mye bedre enn den var tidligere.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...