Gå til innhold

Introduser deg selv!


Anbefalte innlegg

Virker ikke som det er veldig stor interesse for det dette forumet. Det er jo bare fire (+ MSg) stykker som har introdusert seg på tre timer...

Det var faktisk det jeg nettopp skulle til og si. Pluss at min presentasjon ble slettet.

 

Må nesten si meg enig med Mimir og MSg.

 

Har ikke alle brukerne en profil?

Jo, det har de. Og de som har noe om seg selv de vil dele skriver det som regel der.

 

Nok et bevis på at dette er epic fail fra diskusjon.nos side.

 

Rakk å sitere deg før du endret innlegget ditt, men et nytt facebook ønsker ingen, og det er flere her inne enige i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var da fælt som enkelte skulle klikke pga dette da - det er bare et nytt underforum! Om ingen har interesse av det blir det vel fjernet ganske snart, men jeg kommer hvertfall til å gi det noen dager før jeg går fullstendig amok.

 

Edit: Og Monicaott har et godt poeng, det er på tide å sove :p Natta alle sammen

Endret av w0bni
Lenke til kommentar

Forklar meg nå hva som er så forferdelig ille med dette underforumet?

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke ser den helt store nytten, men å spå forumets undergang er vel å ta litt hardt i?

 

Mange vil sikkert synes det er spennende å lese om noen av de mer drevne og spennende brukerne her, inkludert meg til tider, selv om det sannsynligvis blir et flertall med tenåringer med markeringsbehov som poster.

 

Som sagt; ser ikke nytten, men er da ingen grunn til å spå død og fordervelse av den grunn?

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Saken ligger i at det hele tiden whines om at det opprettes så mye ubrukelig og unyttig på dette forumet, og det ønsker å rydde opp her. Og så oppretter de kongen på haugen av ubrukelige underforum? Dette kunne man brukt én tråd til. Èn eneste tråd hadde holdt lenge. Desutten faller argumentasjonen med at «dette er til for brukerne» i fisk, da dette ikke skal være noen ny facebook. Brukere kan skrive info om seg på profilen sin og i signaturen sin. Det holder. Man kan også bruke tråden som allerede fantes til slikt, nemlig å spre ut av seg om livet sitt til en brukermasse som stortsett ligger på rundt 16 år.

Lenke til kommentar

Ja, for den med egen tråd dedikert til sin ferie er retten til å mene at slikt hører hjemme på facebook.

 

Mener du at forumet er på vei mot avgrunnen, forlat det eller gjør et forsøk på å bidra positivt. Krangling drar bare i retning stupet.

 

Skjønner ikke hvor all denne agressjonen kommer fra. Hvorfor blir folk så opphisset av ord på et åpent forum?

Lenke til kommentar
Ja, for den med egen tråd dedikert til sin ferie er retten til å mene at slikt hører hjemme på facebook.

 

Mener du at forumet er på vei mot avgrunnen, forlat det eller gjør et forsøk på å bidra positivt. Krangling drar bare i retning stupet.

Jeg sier ikke det. Men jeg opprettet hvertfall ikke et eget underforum for å skrive om ferien min. Min tråd er en enkelt tråd som ligger i sosialdelen på forumet.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvor all denne agressjonen kommer fra. Hvorfor blir folk så opphisset av ord på et åpent forum?

Jeg blir ikke irritert for ord på et åpent forum. Jeg blir irritert av tankegangen rundt driften av forumet. Dere er jo ikke no bedre selv som lar dere hisse opp av oss heller.

Lenke til kommentar
Dere kødder med meg? Her snakker man om å kvitte seg med alle de unødvendige under-forumene; så oppretter dere kongen av dem alle! Latterlig! Jeg liker ikke retningen dette forumet har tatt, og det er ikke sikkert at jeg kommer til å bli værende. For noe fjas!

+ 1

Fjern denne underkategorien, er høyst unødvendig. Hva er det som skal diskuteres der liksom??

Lenke til kommentar

Skal vi se.

 

Vi har et kontrollpanel der vi har fått disponert nok plass for å gi en grei beskrivelse av oss selv. Her kan vi legge ut bilde av oss selv, utgi alderen, bosted, interesser, fullt navn, og diverse andre småsaker. Så har vi Forumets store brukerinformasjonstråd! (31.1.07) som er en enda større utgave av profilbeskrivelsen, som er en fin måte for å gi ekstra informasjon om seg selv hvis det er ønskelig.

 

Konklusjonen er at dette sub-forumet er høyst unødvendig. Jeg forstår at dere gjør dette for forumbrukernes beste; men syns det utarter seg som et "smør-på-flesket"-opplegg.

Lenke til kommentar

Det finnes mange kategorier jeg overser på dette forumet, dette blir en ny slik kategori. Det er da ikke noe å hisse seg opp over, jeg holder meg til de delene av forumet, jeg finner givende - jeg har evnen til å se at andre har andre interesser og siden vi har så mange brukere på dette forumet så er vi dømt til at noen er uenige/ikke interessert i enkelte deler av forumet, slik er det når man skal nå mange brukere.

 

At noen ser på det som forumets undergang og faktisk finner det nødvendig å forlate forumet på grunn av dette, ser jeg på som latterlig.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at for eksempel Mimir var dette dråpen som fikk begeret til å renne over. Var ikke slik at han forlot forumet på grunn av dette alene.

 

Saken er jo at man hele tiden snakker om å fjerne unødvendige under-forum. Når man da gjør det stikk motsatte og oppretter et, da blir det reaksjoner.

Lenke til kommentar

Du missforstår poengene vi prøver å komme med her. Poenget er at forumet forsøkes slanket av ledelsen, og så midt oppi dette skal man gjøre forumet om til facebook 2.0? Det er denne biten jeg har problemer med. Det at det er mange brukere og mange underforum på dette forumet er helt riktig, gratulerer. Jeg holder meg også unna en god del av dem, fordi jeg rett og slett ikke har noen interesse av å henge der. Jeg har heller ikke tenkt til å henge i dette nye underforumet, jeg velger bare å bruke min rett til å uttrykke min mening om en funksjon/tjeneste jeg ikke liker på et forum som jeg brukte å like.

 

Nå skal det sies at for eksempel Mimir var dette dråpen som fikk begeret til å renne over. Var ikke slik at han forlot forumet på grunn av dette alene.

 

Saken er jo at man hele tiden snakker om å fjerne unødvendige under-forum. Når man da gjør det stikk motsatte og oppretter et, da blir det reaksjoner.

Nettopp. Mimir og meg selv har sett tendensen til dette lenge, og han har i lengere tid irritert seg over lignende ting på forumet. Når da dette kom som toppen av kaka ble det, som Wikipedersen skriver, dråpen som fikk begeret til å renne over.

Lenke til kommentar

Introduksjonsforum har eksistert lenge på flere forum og lenge før noe Facebook kom. Den sosiale delen av forumet vokser stadig og det at vi fjerner kategorier der det ikke er aktivitet betyr ikke at vi stopper å utvikle der veksten er. Forumet er dynamisk og tilpasser seg etter der hvor aktiviteten er. Forumet er blitt 40 kategorier slankere allerede dette året og mer vil det bli, men det vil også komme nye forum til alt etter hvor aktiviteten tilsier det.

 

Nå får brukere, spesielt nye som kommer til, anledning til å introdusere seg selv til de som måtte finne det interessant å lese. Om det er hensiktsmessig med eget forum for slikt vil kun tiden bevise, vi følger jevnlig aktiviteten i forumene. Erfaring fra andre forum er positivt. Forumet vårt er lagt veldig mye opp til at brukerne kan presentere alt fra hva de har laget til hvilket utstyr de bruker og det er stor suksess akkurat det. At man kan presentere seg selv er i så måte fint det også.

 

Om man mener forumet vil gå under fordi det ekspanderes der veksten er kan man gjerne mene. Dette her er det brukerne som bestemmer vil forbli eller ikke, gjennom sin aktivitet (eller mangel på den). Som med alle andre kategorier. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...