Dotten Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hei! Vi har opprettet et forum hvor dere nå kan være midtpunktet i diskusjonen. Introduser deg selv er forumet hvor du presenterer deg selv, enten du er ny eller gammel bruker. Så oppfordres alle om å være hyggelig og imøtekommende, spesielt til nye brukere. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 hvorfor star det forfatter: robert i nyeste innlegg for denne threaden? (litt offtopic men) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Dere kødder med meg? Her snakker man om å kvitte seg med alle de unødvendige under-forumene; så oppretter dere kongen av dem alle! Latterlig! Jeg liker ikke retningen dette forumet har tatt, og det er ikke sikkert at jeg kommer til å bli værende. For noe fjas! Endret 13. juli 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Dette begynner å ligne skremmende mye på match.com...... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Dette viser bare at styringen av Diskusjon.no er helt på vidvanke. Hva skal vi med dette forumet? Er ikke sosialforumet og OT-delen bra nok til slikt? Hadde det vært et forum vi hadde hatt brukt for, greit nok, men dette er toppen av idioti. Dette er bare latterlig. Helt enig med Monicaott; match.com v2, kanskje? Edit: fjernet usakeligheter som av åpenbare årsaker strømmet på.. Endret 13. juli 2009 av MSg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Dette er jo som å spise smørklumper med sukker når man er på diett! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ikke vær så negative a gutta, dette er da helt frivillig og ingen skal tvinge de som ikke ønsker å delta. Dette er kun et tilbud til brukere som ønsker det. Noen synes det er hyggelig og kanskje litt spennende å fortelle litt om seg selv, så hvorfor burde ikke forumet tilrettelegge for dette? Dette er kun et tilbud, ingen tvang. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har sett dette gjennomført på andre forum og det er faktisk en ganske god ide. Mer informasjon om faste brukere er gøy. Har man dette i eget underforum blir det ikke i veien. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det er jo galskap å komme med nye (håpløse) tilbud når man selv har innrømmet at dette forumet flommer over av ubrukelige kategorier og under-forum. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det var ikke det vi mente Robert, og det vet jeg du også skjønte, selvom du på ingen måte virker som å ville innrømme det. Det snakkes hele tiden om meningsløse ting som skal fjernes og endringer; forumet skal slankes o.l., og så kommer dette? Har sett dette gjennomført på andre forum og det er faktisk en ganske god ide. Mer informasjon om faste brukere er gøy. Har man dette i eget underforum blir det ikke i veien. Da er det ikke værre enn å ta det på facebook, nettby, gaysir eller blink. Du har garantert konto på minst ett av de stedene Jann - Ove.. Eller hva med å bare spørre? Lage én tråd med presentasjoner? Ikke et helt forum.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg har akkurat gitt opp Facebook, og det ser ut som om det går samme veien med et en gang så godt forum. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Vel hvor meningsløst det er at brukere kan fortelle om seg selv, vites ikke. Innleggene er nå i så måte samlet i en kategori, dette betyr altså mindre rot og mindre hodebry. Synes dette er en god ide, så kan vi konkludere når vi har sett en eventuell utvikling. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 *Synes Mimir skal introdusere seg* Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Konkludere? Kondolere, tenker jeg vi sier. Er det virkelig et nytt Facebook dere vil ha? *Synes Mimir skal introdusere seg* Når går du steder man bare ikke skal gå. Det finnes forresten en tråd for dette. Hva i helvete skal vi med et helt under-forum? Endret 14. juli 2009 av Mimir Lenke til kommentar
MSg Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Eller hva med å ha en grundig undersøkelse om dette faktisk er noe brukerne ønsker seg? Det finnes forresten en tråd for dette. Hva i helvete skal vi med et helt under-forum? Det jeg skrev også.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Brukermassen på forumet er det mest essensielle med hele forumet, uten brukere, intet forum. Om brukere ønsker å sosialisere med hverandre så er dette bare hyggelig. Om man kan bli bedre kjent på forumet er dette også hyggelig og er med å generere diverse sosiale sammenkomster, som igjen skapes sosialt samvær. Noen fjesbok skal forumet ikke bli, men en sosial arena der det er rom for også dette, er vi og bør forsette å være. God natt! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Jeg blir bare mer og mer oppgitt av Diskusjon.no. Jeg prøvde meg på å presentere meg i det nye, kule forumet, men det endte med slettet tråd og pm fra Dotten.. Flotte saker. Endret 14. juli 2009 av MSg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hvorfor unngår du å svare på det faktum at en tråd har blitt oppgradert til et helt under-forum? Det her er en god, gammeldags epic fail! Jeg er dritt lei av "prøve/feile"-strategien deres. Ingen brukere, intet forum? Vel; dere mister nok et par stykker i nær fremtid. Det er da en start? Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Virker ikke som det er veldig stor interesse for det dette forumet. Det er jo bare fire (+ MSg) stykker som har introdusert seg på tre timer... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Må nesten si meg enig med Mimir og MSg. Har sett dette gjennomført på andre forum og det er faktisk en ganske god ide. Mer informasjon om faste brukere er gøy. Har man dette i eget underforum blir det ikke i veien. Har ikke alle brukerne en profil? Er mer enn nok info der som regel. Som nevnt tidligere, det er ingen som vil ha et nytt Facebook-konsept. Endret 14. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå