Tale30 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg har ikke godt av dette sinnet! Jeg kjøpte før jul et Canon HF100 videokamera. Til dette kameraet fulgte det med software fra Pixela (Imagemixer 3 SE) . Jeg hadde datakrasj for noen uker tilbake, og mistet i den forbindelse programmet som var installert på dataen, og jeg har mistet cd'ene til dette programmet. Jeg gikk til Pixelas hjemmeside og tenkte jeg skulle laste ned software, men neida. Jeg har ringt frem og tilbake. Snakket med forhandleren jeg kjøpte kameraet av, Canon Norge og ansvarlig for Canon HF100 i Danmark. Sjefen sjøl kunne bare opplyse meg om at det kun var et eksemplar av softwaren til hver. Jeg måtte bare finne et sted å få tak i et nytt program. Dette er ELENDIG service!! Noen som vet hvilket alternativt program jeg kan bruke, enten nedlastbart på nett eller til kjøp butikk? Eller vet noen hvor jeg skal henvende meg for å kjøpe Pixelas Imagemixer? Veldig mye styr for å få brukt et kamera som jeg har betalt dyrt for syns jeg! På forhånd takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå