Kasp0me Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg skulle kjøpt meg en fancy ny telefon med touch screen, gjerne innen nokia/sony ericsson stadiet. Prisklassa skulle helst vært under 4000 men kan strekke meg så høyt som til 5000. Dere her inne på amobil burde ha peiling på dette. Noen klare tips til hvilken telefon jeg burde kjøpe og hvilken jeg får mest for pengene? Håper på positive svar. Sikler etter telefoner men vet ikke hvilken jeg skal ha meg eller om jeg går i en form for felle:P Takker for svar Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Med eller uten abo? Sikkert uten, jeg kan anbefale nokia 5800xpressmusic, er strålende fornøyd med den. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Med eller uten abo? Sikkert uten, jeg kan anbefale nokia 5800xpressmusic, er strålende fornøyd med den. Ja! Uten abonomang. Hehe du tipper nok med uten pris. Jeg vil ha en multimedietelefon som funker like bra på alle ting. Hvis telefonen fokuserer mot noe spessielt skal det helst være kamera. Mp3 har jeg fra før av hvis du forstår? Lenke til kommentar
nft Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 I disse dager skal jeg også kjøpe ny mobiltelefon. Hvis totalprisen er billigst med abonnement, velger jeg det. Tele2 har to spennende tilbud, og valget står mellom Nokia 5800 Express til kr. 1, totalpris kr. 2269 (sommertilbud) og SE W995, som koster 1499/3047. Selv om den første er et supertilbud, passer den andre best for meg. Det blir selvsagt en vurderingssak. Begge har wifi, som jeg vil benytte med Skype bl.a. Ellers har jeg en eldre mobiltlf. med et gratisabonnement, som jeg ringer generelt med. Når bindingstiden er omme, vil jeg gå over til et annet billig abonnement. Det fins jo også mange andre flotte mobiltlf., men stort sett blir de mye dyrere, gjerne dobbelt så dyre, og da er de uaktuelle for meg. Disse to har "alt". Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 I disse dager skal jeg også kjøpe ny mobiltelefon. Hvis totalprisen er billigst med abonnement, velger jeg det. Tele2 har to spennende tilbud, og valget står mellom Nokia 5800 Express til kr. 1, totalpris kr. 2269 (sommertilbud) og SE W995, som koster 1499/3047. Selv om den første er et supertilbud, passer den andre best for meg. Det blir selvsagt en vurderingssak. Begge har wifi, som jeg vil benytte med Skype bl.a. Ellers har jeg en eldre mobiltlf. med et gratisabonnement, som jeg ringer generelt med. Når bindingstiden er omme, vil jeg gå over til et annet billig abonnement. Det fins jo også mange andre flotte mobiltlf., men stort sett blir de mye dyrere, gjerne dobbelt så dyre, og da er de uaktuelle for meg. Disse to har "alt". Helt enig! Men jeg tenker veldig på om jeg skal slippe "atom-bomba" og kjøpe meg en Nokia N97 koster jo 5000 men ja. Skal se om jeg finner noe billig abo. Men er viktig og finne en telefon som passer til seg selv. Hvertfall når man skal opp i en sånn prisklasse. Skal jo helst ha telefonen en stund og! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Da har jeg kjøpt meg en Samsung Omnia HD så slukker lyset på denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå