LøperFraVevelstad Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 hei, jeg vet ikke hvor jeg skal poste dette, men det er jo treningsrelatert, så jeg poster her: Jeg er en gutt som trener mye, og er i god form. det som er, er at når jeg ikke får trent på 2 dager, eller noe sånt, så føler jeg en uro i kroppen. hvorfor føler jeg uro? er det noe jeg har overdrevet? den tredje dagen driver jeg meg selv til å trene, og nyter "gjerningsøyeblikket" og blir helt normal igjen når jeg har fått trent. men det er det imellom. når jeg har vært over 30 timer uten fysisk aktivitet, blir jeg urolig, og på det verste (er en stund siden nå da) våknet jeg med uro i form av skjelving, p.g.a trening. hva betyr dette? hvordan forebygger jeg dette? er det slik det er å være idretsutøver? vil ikke bli en sånn rar og skrudd person p.g.a konstant treningsbehov... ps: jeg er ikke idrettsutøver, men drømmer om å bli det Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Bare positivt det. Alle ungdommer burde føle en trang til og trene, noe nesten ingen har i dag Amerikafeite hele gjengen snart Neida, du har sikkert energi som vil ut. Eller noe:) Endret 13. juli 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 ja, jeg føler at det gnager i meg, kan du si. jeg bare må trene. jeg får ikke trent idag, det blir 2 dager uten trening, og spenningen begynner å pine seg opp...blir løpetur imorgen, eller om jeg tar den turen idag... veit ikke så det er bare positivt? jeg tenker slik, at om jeg fortsetter og dytte det, så blir jeg en skikkelig treningsnarkoman liksom.. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 ja, jeg føler at det gnager i meg, kan du si. jeg bare må trene.jeg får ikke trent idag, det blir 2 dager uten trening, og spenningen begynner å pine seg opp...blir løpetur imorgen, eller om jeg tar den turen idag... veit ikke så det er bare positivt? jeg tenker slik, at om jeg fortsetter og dytte det, så blir jeg en skikkelig treningsnarkoman liksom.. Ser ikke noe negativt i det men Får god helse, ser bra ut også føler man seg bedre. Får bedre samvitighet for seg selv og alt. Også er det jo faktisk morro og trene Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Ser ikke noe negativt i det der, du er vell en treningsnarkoman når du er blir sånt. Men det er jo posetivt det EDIT: er sånn selv Endret 17. juli 2009 av Sno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå