Anew Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg er i gang med ferien, og i morgen bærer det til fjells. For å spare skattebetalernes penger (siden jeg kommer til å bruke statens 3G-dongle for å komme på nett) dropper jeg mine vanlige youtube/spotify-orgier. Her blir det familie- og feriebilder til den helt store gullemdaljen - det pleier ikke å være tid til så mye annet på "ferie" med hele flokken... I dag har vi vært en tur ute på k.n.bs enemerker på Forenbu, og dagens bilde er et barneportrett tatt på taket av Sjøflyhavna Kro: f/4, SB-800 fill. Skulle gjerne ha "tusjet ut" de kraftige blitsrefleksene i den unge damens sikkel, men Gimp-nedlastingssiden var ikke samarbeidsvillig... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 På tross av at et beist tvang meg til å finne frem macroobjektivet et par dager inn i festen, så har jeg nå en gang fullført, men altså nedgradert til pingle. Telenors "mobile bredbånd" viste seg å være særdeles smalt oppe på høyfjellet (selv om det hevdet å ha helt utmerket EDGE-dekning), så jevnlige oppdateringer utgikk, men her følger 6 normale bilder: Hell's Kitchen f/7.1, 1/60sek. Blendet ned så mye jeg kunne for fortsatt å få 1/60 og iso 200, men burde ha øket iso, for her er det bevegelsesuskarphet til den store gullmedaljen. Death of a Loyalist Militiaman Redux f/9, 1/320sek Nattsopp f/13, 13sek, iso 200 J'aime les marshmallows fondu sur un feu de bois f/8, 1/1250sek Luftetur på fjellet f/9, 1/320sek <-<< Program Auto på D300 liker denne eksponeringen! Massey Ferguson 148 f/4, 1/500sek, tatt ned 1 trinn i post Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 digger bildet ditt av den døende spanske soldaten - herlig :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå