Gå til innhold

Normaluke 2009 | sverrelerre | 30mm f/1,4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg catcher ikke helt den brasilianske referansen her - etterbehandlingen sender tankene i retning av noe sovjetisk og postapokalyptisk - men maskinene står formodentlig klare til å spise litt jungel?

nja, tenkte vel mer på betydningen av de nevnte portugisiske ordene :-) Sovjetisk og postapokalyptisk, hm ikke verst. Jeg gikk mest for "giftig og ekkel"...

Lenke til kommentar

Tirsdag 14. juli

Barske blomster

post-50883-1247604320_thumb.jpg

1/2500 sek - f/1,4 - ISO 200 - polafilter

Her ble jeg faktisk overrasket over skarpheten jeg fikk med objektivet pip åpent, meget fornøyd med min sigma:-) Rett etter at dette bildet ble tatt, klarte jeg å miste kamera og objektiv rett i asfalten fra ca 1 meters høyde. Fikk noen meget stygge merker på objektivet, men det fungerer heldigvis like bra...

Lenke til kommentar
Rett etter at dette bildet ble tatt, klarte jeg å miste kamera og objektiv rett i asfalten fra ca 1 meters høyde. Fikk noen meget stygge merker på objektivet, men det fungerer heldigvis like bra...

Du må ikke skrive sånt så sent på kvelden...

Fin DOF'e-bruk.

Lenke til kommentar

Torsdag 16. juli

Hoppet galant over en dag, rakk ikke å fotografere i går... Kan melde at tirsdagens skader på 30mm-ern kun er av kosmetisk karakter, den klarer seg finfint:-)

I feil element

post-50883-1247777626_thumb.jpg

1/60 sek - f/4 - ISO 200

Dagens runner up:

post-50883-1247777501_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Torsdag 16. juli

Hoppet galant over en dag, rakk ikke å fotografere i går...

Jeg er en skikkelig part-pooper/gledesdreper nå. Men på ukesfestene er vi jeg steinhard. Der gjelder alle dager. Misser du en dag så er du ute. Sånnn har det vært tidligere og slik er det nå.

Desverre.

Tom

Lenke til kommentar
Torsdag 16. juli

Hoppet galant over en dag, rakk ikke å fotografere i går...

Jeg er en skikkelig part-pooper/gledesdreper nå. Men på ukesfestene er vi jeg steinhard. Der gjelder alle dager. Misser du en dag så er du ute. Sånnn har det vært tidligere og slik er det nå.

Desverre.

Tom

Hm, ja det var jaggu steinhardt. Da får jeg heller satse på å komme sterkere tilbake på senere utfordringer.

Lenke til kommentar
Hm, ja det var jaggu steinhardt. Da får jeg heller satse på å komme sterkere tilbake på senere utfordringer.

Ja, beklager. Muligens for hardt; men på en ukesfest har jeg ikke helt sansen for fri-kort. Finne en form for "strafferunder" kanksje?

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...