Barry White Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 (endret) Hei! Hvordan fjerne "dokumenter" i startmenyen? (Jeg har Windows 2000) Endret 9. november 2007 av foilltank Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 det er bare å slette dem! trykk høyre mustast beveg musen nedover til du kommer på slett. da trykker du venstre musknapp og svarer ja på beskjeden som kommer! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Høyreklikker du taskbar (der de fleste programmene ligger når de er minimerte;)) og velger properties, gå til ark-fan "advanced/avansert" og trykk clear, så er de borte. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 hvor høy iq har du? Skulle nesten trodd det var rundt 10 Det jeg mener ER: å fjerne "dokumenter" fra startmenyen... Lenke til kommentar
shahin Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 hvor høy iq har du? Se hvem som snakker... Er det vår feil at du er lat og ikke orker å skrive 3 ekstra ord for å unngå misforståelser? Og du kommer ikke langt med den instillingen, ingen liker frekke småunger. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 hvor høy iq har du? Skulle nesten trodd det var rundt 10 Det jeg mener ER: å fjerne "dokumenter" fra startmenyen... nesten så jeg ikke gidder å svare etter en sånn kommentar... men likevel: - høyre-klikk på tastbar - properties - startmenu - sjekk at "start menu" er valgt og ikke "classic start menu" - customize - advanced - under "start menu items" velger du hvilke elementer som skal vises på start menyen Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 http://web.sysrq.no/tacritan/iq.jpg Og hadde du vært litt mer spesifikk så kunne jeg kanskje ha gitt deg et fornuftig svar. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 *host* google Og dum kan du selv være. Utaknemmelig Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 sorry da! Jeg ønsker å fjerne "dokumenter" sånn at når noen trykker start, kommer ikke den opp! (like nedenfor "programmer"). Takk for forslag, men som sagt! Jeg har 2000! PS! Jeg sikta til a_berg (han er en venn av meg) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 sorry da! Jeg ønsker å fjerne "dokumenter" sånn at når noen trykker start, kommer ikke den opp! (like nedenfor "programmer"). Takk for forslag, men som sagt! Jeg har 2000! PS! Jeg sikta til a_berg (han er en venn av meg) my bad. så ikke at du hadde 2000.... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 okey, da er alle fakta, mistforståelser osv. på plass. Nå, kan vi komme til problemet? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Svaret ligger nokk på en av sidene i google søket jeg linket til over. En av de er f.eks denne. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 http://www.mydesktophelp.com/tips/win56.htm, jeg skjønte ikke så mye der. Det er ikke likt i mitt register! Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 hvor høy iq har du? Skulle nesten trodd det var rundt 10 Det jeg mener ER: å fjerne "dokumenter" fra startmenyen... Hvor mange poeng har du i 3d mark 03? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Prøvd å slette Documents and settings/din_bruker/Recent ? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 "dette er en systemmappe som kreves for å kjøre windows" Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Tough luck, kiddo. Du får bare leve med å ha Documents mappa der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå