Gå til innhold

[GUIDE] DUPLIKAT - Fjern operatørlås fra Sony Ericsson-telefoner med Aerix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette må testes... melder tilbake om en halvtimes tid :) Noe må jo være "galt" her når andre tar rundt 500 kroner for samme tjeneste.

Veit det :p

Med riktig drivere installert tar dette under minuttet å gjøre !

Denne bør bli sticky synes jeg. Denne kommer mange å ha bruk for. Jeg har også litt andre greier jeg kan dele. Debranding. Innlegging av flashmenyer.,,

Endret av Olliw
Lenke til kommentar
Har man telenor kan man ringe til telenor og få åpnet mobilen GRATIS med en gang man har kjøpt den:)

Hæ? Er den ikke sperret det første året hvis man kjøper med abennoment?

EDIT:

http://telenormobil.no/kundeservice/operat...KS-10016-SOK-09

Jo, du kan åpne sperren med en gang selv om det er binding;) sålenge du ikek bryter abb er det gratis ifølge telenor kundeservice og internettsiden deres

Lenke til kommentar
To spørsmål:

Hva er A2 telefoner??

Funker det på Nokia, eller andre telefon merker??

A2 er liksom en "generasjon" av telefonene til Sony Ericsson. A1 er de eldre, sånn som min gamle W300,

Aerix virker ikke på Nokia. Søk på google så finner du kanskje noe som gjør det

Lenke til kommentar

http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...8-000000000000}

Hva koster det å få ut operatørlåskoden?

Operatørlåste mobiltelefoner er som regel rimeligere enn telefoner som ikke er låste. De er låste i tolv måneder. Etter tolv måneder kan du hente ut koden for åpning uten kostnad.

Har du inngått en tolv måneders avtale i forbindelse med kjøp av ny mobiltelefon, får du koden uten kostnad selv om avtaleperioden ikke er utgått.

Har du en operatørlåst mobiltelefon som ikke er registrert med en tolv måneders avtale på abonnementet, kan du oppheve avtalen mot at du blir du belastet et gebyr for koden. Startbeløpet for koden er 600,-, men senkes med 40,- per måned. Kodene blir uten unntak sendt i oppkrav. Etter tolv måneder kan du selv hente ut koden kostnadsfritt.

Kontakt kundeservice på 09000 for bestilling av operatørlåskoden om den ikke er tilgjengelig på nettsiden. Koden sendes via e-post, faks eller per brev.

GO TELENOR

Endret av SnikendeChris
Lenke til kommentar

Tja, med månedsgebyrene deres har de jo dekka inn subsidieringen uansett, men joda bra service sverger til Telenor uansett , før jeg fikk jobb som betalte regninga mi brukte jeg allikevel Telenor, var så dritt lei kundeservicen til de billigselskapene (eks ngt, netcom, svadaring, jippitlf og gudene vet hva alle selskapene kaller seg)

Har en kompis som gikk på samtlige av de to good to be true abonnementene og de har konka en etter en, og underveis har han hatt masse problemer med å ikke få ringt, ikke få sendt sms osv)

Lenke til kommentar
Takk for tipset, den skal testes.

PS: Står du bak Aerix?

Nei, jeg er ikke det : P

Jeg har bare funnet det og prøvd det, og ville dele det med alle andre norskinger! Det var jo umulig å finne noe om unlocking og debranding på norsk som var gratis så da måtte jeg finne det på diverse engelske forum selv :)

Lenke til kommentar
Dette må testes... melder tilbake om en halvtimes tid :) Noe må jo være "galt" her når andre tar rundt 500 kroner for samme tjeneste.

Veit det :p

Med riktig drivere installert tar dette under minuttet å gjøre !

Denne bør bli sticky synes jeg. Denne kommer mange å ha bruk for. Jeg har også litt andre greier jeg kan dele. Debranding. Innlegging av flashmenyer.,,

heisann!

jeg er kanskje litt dum, men hvilke drivere skal legges inn !??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...