HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg har snart bursdag, og har kjelden fått heldighetsstempelet på meg. Så hva passet ikke bedre enn en treffende mail fra Premiekomiteen selv? Ferdig godkjent og signert av sjefen selv. Med 1 300 000 00 $ utenforstående på konto som er snart klar til å innkasseres, til en sekk duftene av ny trykte sedler. Eneste som nå gjenstår er å få sendt et lite depositum til selskapet, for all den administrasjon og overføringsproblematikken av en svær bunke sedler. 1,3 mill$ er ikke rent lite å få overført. Bare synd jeg ikke var så heldig som Isabelle Bradley, med sine 10 000$ . Epost: Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Lættis, tro ikke at du er heldig, ifølge e-postene jeg får vinner jeg et par hundre millioner i uken.. Endret 13. juli 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) :!: Endret 13. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 LOL! jeg håper ikke du har sendt depositum eller registrert noe? Scam så det holder Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 LOL! jeg håper ikke du har sendt depositum eller registrert noe? Scam så det holder Tror TS skjønner det ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå