hooovlaen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Hallo, har nå ett problem med Pcen min, under oppstart, der skjermen viser svart så får jeg slike " artifacts" det varierer hvor mange, hvor mye og hva slags farger. Har noen bilder der bilde blir ødelagt: noen som vet hva dette er fornoe? å hva skom kan være galt jeg har nettopp formatert, nyeste grafikk driveren osv osv har W-Vista home premium, SP2 og nyeste oppdateringer har i tilegg ett vifteløst grafikkort, XFX GF 7950GT kan dette være synderen? Endret 13. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
pastortom Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Heisann.. Ja, det er garantert skjermkortet ditt.. Har selv hatt en XFX 7950GT uten vifte, de er helt forferdelige.. Det bør være en garantisak, så lenge du ikke har hatt det over 3 år.. Selv hadde jeg en 7900 før det, også fra XFX, som også fikk artifacts.. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Før du sender inn skjermkort,så prøv en eldre nvidia driver,som kom før 1xx.xx De nyere fungerer dårlig til 7xxx kort! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå