A_berg Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 jeg mener disse fem filmene er de som har rulet mest, det er selvsagt mange som er gode men dette er det ypperste! 1.Terminator 2 (i'll be back) 2.Two Towers (Lets hunt some orc') 3.The Rock (you fucked up your ferrari.. it isn't mine!) 4.Cool Runnings (are you dead Sanke? ya' man) 5.American Pie 2 (you stupid fuck!) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 1)Apocalypse now ( Ahh, love the smell of napalm in the morning) 2)Lock stock and two smoking barrels. 3)Snacht 4)Natrual born killers 5)Forest gump 6)Jery seinfiled, live on broadway. 7)Full metal jacket. 8)The wall. Vær obs på skrivefeil i navnene. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Det varierer fra uke til uke. Noen ganger syns jeg det ene er best, men andre ganger syns jeg det andre er best... ..akkurat nå syns jeg dette er best: - Terminator 2 - LOTR Fellowship of the Ring Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 LOTR begge to The rock The Matrix mange fler men lista blir så lang Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 1)Apocalypse now ( Ahh, love the smell of napalm in the morning) Du kødder? Nå skal jeg ikke henge ut noen med dårlig smak, men dette tar kaka Den sugte villsvin. Men det finnes mange gode filmer der ute. De jeg kommer på er Begge Ringenes Herre Matrix The Ring Austin Powers-filmene + masse mere Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Dette er ikke ment som noen som helt form for uthenging! Jeg kødder? Mener du at med "storfilmer" her som amarican pie og termintaror, så er det Apocalypse now du kritiserer? Du må kødde. Listen min var ikke slik at den øverste var den beste, men Apocalypse now er ikke dårlig. Greit at den kan være mildt sagt heawy å se på om du forventet deg noe alla austin powers, men dårlig er den ikke. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 De andre filmene er bare filmer i mine øyne, noen bedre enn andre, men ikke noe å kommentere. Grunnen til at jeg kommenterte akkurat den er fordi det er den filmen jeg satt igjen med en følese av å ha kastet vekk penger. Den var rett og slett elendig i mine øyne. Men for all del, smaken er som baken. Er glad det finnes andre som fikk mer utav filmen enn meg. Venner? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Apocalypse now .. dritt? smetho har nå mistet den lille respekten jeg hadde for han ... anyway The Shawshank Redemption Requiem For A Dream The Green Mile Lord Of The Rings Mallrats Star Trek II: The Wrath Of Khan 3000Miles To Graceland Way Of The Gun Ghost Dog Star Trek VIII: First Contact Star Wars Terminator 2 Star Trek III: The Search for Spock Terminator Saving Private Ryan Tre konger Higher Learning Anti Trust Happy nå? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 The Patriot The Shawshank Redemption Lord of the rings filmene 3000 miles to graceland black knight die hard i new york 3 kings oceans eleven down to earth vel, det er mange filmer som er bra.. vanskelig å velge hvem som er best.. derfor er det fint med litt utvalg Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 In no particular order.. Lord of The Rings-filmene Snatch Lock, Stock And Two Smoking Barrels Saving Private Ryan The 51st State Swordfish Monty Python's Holy Grail Windtalkers (I blant er hjerneløs action det beste :wink: ) Black Hawk Down (ditto) Brødrene Dal-filmene Robin Hood - Men In Tights Millencolin And The Hi-8 Adventures The Gladiator Ocean's Eleven Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 1. The Matrix!! masse filmer under, som jeg ikke gidder å tenke på å rangere Requiem For A dream Memento Phone Booth The Ring The Shining THe Others hmm.. ange jeg ikke koer på ja Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Denne tråden fins allerede. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg