Junior91 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Problemet er at med en gang jeg prøver å starte PCen, så blir pc skjermen svart. Deretter piper den 2-3 ganger, og etterpå skjer det ingen ting. Det hele startet med at PCen "frøs" ganske ofte. Ca 10 sec hver gang. Deretter prøvde jeg å restarte, men da kom det opp systemgjennopprettiing elns. Da den hadde gjort det, restartet den seg igjen, og det var da jeg fikk problemet som står ovenfor. PS: Det er en HP Pavilion Laptop som kjører på Vista Home Premium 32 bit. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 er det to eller tre ganger den piper? Er det korte eller lange pip? google bios beep codes Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Takk Den piper 1 langt pip og 2 korte. Det skal visst bety "Display adapter problem (MDA, CGA)" Tror den har vært inne på reperasjon for det samme før Lenke til kommentar
Jebe Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det er ganske sikkert skjermkortet som er defekt. Det sitter på hovedkortet og hele maskinen må sendes inn igjen. Nvidia har hatt en serie med dårlige brikkesett som har stoppet etter ei stund når de blir kjørt litt hardt. Dette har spesielt vært HP Pavilion og Dell som har hatt store problemer her. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Ok, takk. Da blir det reprasjon for 3 gang(!) Angrer ikke på at jeg kjøpte forsikring nå Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ok, takk. Da blir det reprasjon for 3 gang(!) Angrer ikke på at jeg kjøpte forsikring nå Dette er IKKE en forsikringssak og du skal ikke betale for disse reparasjonene. Dette er en mangel på produktet og reparasjoner skal bekostes av leverandøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå