Simon Aldra Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Flott bilde. Dog, litt tett utsnitt. - litt mer på høyre side og på toppen hadde gjort underverker Konsekvens av en stiv dram og at jeg støttet kameraet på bordet flasken står på (mye på grunn av den stive drammen). Mer godsaker for Tom. E-3, f/2.0, ISO400 og noe sånn. Livet er urettferdig - du har mye mer i flaska enn meg Tom Du får komme en tur. Huff. Så mye oppstyr for litt tynt skvip. Prøv heller 40 år gammel Armagnac el.l. Som nok koster litt mer enn 12 år gammel Caol Ila.* Smaker gjerne, fyll gjerne en liten flaske og send avgårde til meg. Men jeg liker faktisk Caol Ila. * 349 SEK på systemet i Storuman. Akseptabelt, syns jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Huff. Så mye oppstyr for litt tynt skvip. Prøv heller 40 år gammel Armagnac el.l. Pfft - Armagnac må være minst 50 år før det er drikkanes Smakte en 1937 årgang for en stund siden. Det var fløte det Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dere er noen alkoholikere hele gjengen. Fy skam. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Er vi da ikke. Om man først skal kjøpe alkohol for å bli full kan jeg love deg at det finnes billigere alternativer enn både Guinness og 12 år gammel maltwhisky. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Fysj. Ikke bare er dere alkoholikere, men dere er kresne. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Som nok koster litt mer enn 12 år gammel Caol Ila.*Ikke umulig.Smaker gjerne, fyll gjerne en liten flaske og send avgårde til meg. Har dessverre ikke noe sånt i huset (men har litt yngre varianter da).Men jeg liker faktisk Caol Ila.Nå har ikke jeg smakt akkurat den, men jeg tipper det smaker whiskey. Men du skal da få lov å like det. Synes bare det har vært litt voldsom opphaussing av den slags fra tid til annen i Chatte-tråden. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Det er fordi det er en ypperlig Islay-whisky som ikke er for ram, men akkurat passe rundt i kantene til å kunne drikkes. Til sammenligning har jeg lite til overs for Laphroigh. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Fysj. Ikke bare er dere alkoholikere, men dere er kresne. Vi er Anonyme Kresne Alkoholiker-Nerder (AKAN). Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Fysj. Ikke bare er dere alkoholikere, men dere er kresne. Vi er Anonyme Kresne Alkoholiker-Nerder (AKAN). I see. Da tror jeg dere leter etter akan.no Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Har et par sorthvittdager. Lørdag Søndag Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Har et par sorthvittdager. Jeg ser det. Det står "Lørdag" og "Søndag" med sort skrift mot hvit bakgrunn. Bilder ser jeg ikke noe av... Edit: Ser bildene nå, uvisst hvorfor de ikke syntes i går. Enig med de nedenfor, søndag var dristig og stilig. Endret 20. juli 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg ser de. Likte søndag-bildet veldig godt Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Bildene er der de, og takk wheelie. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Likte også søndag godt - masse romfølelse i det Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Søndag er virkelig flott. Liker komposisjonen, og det gjør seg i sort hvitt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Tikk takk tokk. Dette er noe av det jeg har fotografert mest (kanskje med unntak av utsikten fra rom 002 på Sørli-internatet på AFR (et epletre ved en kornåker) siden det er rett utenfor stuedøra. Er det noe jeg tror jeg kan være sikker på er det at jeg ikke klarer å leve uten et hav, en sjø, eller i alle fall noe vann. Mjøsa gikk greit, Damaskus var påtrengende. Selv om jeg likte meg der. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg klarer heller ikke å leve uten havet. Har prøvd, men det fungerer dårlig. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (wtf! Ingen smileys med Sherlock-lue? Krise.) Nå har ikke jeg smakt akkurat den, men jeg tipper det smaker whiskey.Kjetter! Brenn ham, brenn ham etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå