treningsnarkoman Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg sliter fryktelig med å få opptak over på CD! Jeg har LG RH-188 Skal prøve å forklare detaljert hva jeg gjør: 1. Jeg setter inn en DVD-RW/R 2. Da ruller det en CD oppe i venstre hjørnet. 3. Noen ganger blir den bare matet ut igjen. Og noen ganger kommer det opp "initialize disc" da kommer det "yes" eller "no". Der trykker jeg yes, deretter tar det 1min også blir discen mata ut igjen.. Hvordan skal jeg få disse opptakene på CD? Jeg har lest litt rundt. Noen nevner noe med firmware? Takker for svar! Lenke til kommentar
Jebe Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Virker som spilleren ikke klarer å lese mediene du putter inn. Er det likt med andre merker? Verbatim/TDK/Memorex. DVD-plater med cover er ofte bedre enn de i stabel. Virker som det er mange andre med dette problemet. Ville først oppgradert firmware slik at den takler flere merker og nyere plater. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg bruker Verbatim, både i stabel og de i cover, men de fungerer like dårlig.. Tenkt på dette med å oppgradere, men hvordan gjør man dette? Har googla en del, men finner ikke mye om hvordan man oppgraderer firmware.. Håper noen kan gi med en step-by-step guide, eller annen nyttig hjelp! Lenke til kommentar
Jebe Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Tja, var ikke så lett å finne noe her... Du kan laste ned bin-fil fra de polske sidene: http://pl.lgservice.com/ - Klikk diskett - Velg DVD + skriv inn RH188 - Du skal da få en link til RH177 RH177 RH200 - Last ned, pakk ut og brenn på CD (som data-cd) Følg oppskrift i zip-fil eller her: http://ifndef.altervista.org/index_eng.html Endret 13. juli 2009 av Jebe Lenke til kommentar
Jebe Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Men sjekk først om du allerede har denne versjonen... Dette er versjon 60911A. Det bør stå i oppstarten eller i et av menyvalgene. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Finner ikke ut hvor det står versjonen, men opptakeren er vell snart 2 år gammel.. Men får vell prøve det du sa.. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Det funker ikke! Eller, når jeg setter i CD'en som jeg da har denne firmwaren på, så surrer det en CD oppe i venstre hjørnet i EVIGHETER! Hva skal jeg gjøre nå..? Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Bump.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå