Zic0 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hei Jeg bare lurte på om faktisk har fått tilbakemelding om at deres vitnemål er mottatt? Jeg sendte den lenge før 1. juli, men har ikke fått noe beskjed om det enda. Litt dumt ettersom det er 1 uke igjen til opptaket. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Logg på den digitale søknaden din på nettet, der står det om vitnemålet er mottatt. Lenke til kommentar
Visningsnavn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg fikk tilbakesendt vitnemålet med en lapp der det stod at de (UiB) har tatt kopi. Vet ikke om dette er vanlig ved alle saksbehandlere, da. Lenke til kommentar
Xomg Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg har ikke fått noen slags bekreftelse på at de steder jeg søker har mottatt mine vitnemål. Sikker på at man får dette? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Logg på den digitale søknaden din på nettet, der står det om vitnemålet er mottatt. Det står ikke noe om det på min Samordna.. Synes det begynner å bli i det seineste laget. EDIT: Ringte UiO idag og de har ikke denne praksisen med å legge ut bekreftelse Endret 14. juli 2009 av Zic0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå