Keiseren av Grønland Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hei. Jeg driver en Wordpress side, og vil gjerne ha forum. Jeg synes at forumet som for eksempel Diskusjon.no, Ipboard eller hva det nå heter, er altfor komplisert. Jeg vil ha et kjempe enkelt forum, ingen kategorier i det hele tatt. Kun ett åpent forum hvor absolutt alle trådene ligger. Kanskje til og med anonym posting dersom det er mulig. Med en tilleggsmulighet for registrering av eget nick. Finnes det noe slik? Jeg har lastet ned BBPress, men skjønte ikke bæret av det. Lenke til kommentar
Kayo Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Simple:Press Forum er noe du kan kikke på. Har et forum på siden min (se signatur) som er Simple:Press. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Simple:Press Forum er noe du kan kikke på. Har et forum på siden min (se signatur) som er Simple:Press. Jøss, veldig godt tips. Kan man bruke det uten subkategorier? Ser litt ut som en blåkopi av ipboard, hvor fleksibelt er det å tilpasse sitt eget design? - Veldig kult tema du bruker på siden der. Pixel ikke sant? Husker jeg vurderte LENGE om jeg skulle bruke det på min. Endret 14. juli 2009 av Ramius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå