Perazzi Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Den siste uka så har Nokia'n min (Nokia N95 8GB) begynt å leve sitt eget liv. Her om dagen så var jeg på fisketur med en kompis og mens vi sto der så ringte det på telefonen hans. Han spør meg om hvorfor jeg ringer...(!!?) Jeg skjønner ingenting, men tar opp telefonen av lomma og ser at det står "Ringer til Ole" - tastelåsen er på..I dag tidlig ringer det en annen kompis som sa at jeg hadde ringt han to ganger i går kveld, mobiltelefonen min lå da på stuebordet hele kvelden og var ikke i bruk. Noen som har opplevd noe lignende før, er det telefonen min eller er det Netcom som kødder det til mon tro? Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det må vel nødvendigvis være telefonen når det registreres utgående på den, men utover det høre det ut som et meget snodig problem Prøvd å oppdatere programvaren på telefonen? Kan ikke huske å ha hørt om virus eller noe annet moro småknask som kan forårsake dette. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Jeg tenker med en gang bluetooth fjernkontrollprogrammer... Endret 18. juli 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå