Ulriksen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Gratulerer ja Adrian! Du har allerede startet hardt ja, gikk rett på signaturen min! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Tror jeg holder meg til å rapportere, så får dere moddiser kose dere med klaginga Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Tror jeg holder meg til å rapportere, så får dere moddiser kose dere med klaginga Enig der! Men er jo greit at de som sitter med modereringsspakene er habile folk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Alltid gøy å få inn ordentlige entusiaster, dette har jeg sett fram til. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvordan takler TSP å ikke lenger være yngste mann i rekkene? Får han trøst av Ueland? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Gratulerer Adrian Skulle stått: Bruker, moderator og skribent Lenke til kommentar
dePt Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Gratulerer. Mer fortjent en dette blir det ikke Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ai ai! Gratulerer, Hjulmænn! Såeh...sitte enda litt nærmere hverandre på neste TG? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer! Ærligtalt trodde jeg han var mod for lenge siden. Husker jeg så han mye før, men nå er det en stund siden. Mulig jeg henger på de mer "spesielle" trådene. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Flott å se ham som moderator, og til det jeg har sett til nå, gjør han en god jobb Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Såeh...sitte enda litt nærmere hverandre på neste TG? jeg vil på TG blir vell ikke før året etter. må kjøre ned alene og finne nye venner. de jeg har er ikke rar nok Tror jeg holder meg til å rapportere, så får dere moddiser kose dere med klaginga Enig der! Men er jo greit at de som sitter med modereringsspakene er habile folk ja. tenk vist jeg hadde fått mod-sticker :!: huff.. det ville bety der undergang for forumets ære. Endret 16. juli 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer din slusk av en hjulmann Lykke til og pass opp for beruselsen av å ha makt ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Wheely er for alderen like voksen som de fleste andre på mange områder, så dette tror jeg ikke var et dårlig valg. Er en personlig venn av meg så jeg vet 100% at dette klarer han fint. Rettferdig og bestemt. Uansett gratulerer og lykke til Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ikke fått med meg dette. Vel fortjent og grattis! Lenke til kommentar
Professional Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Gratulere. Endret 5. desember 2009 av Professional Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå