Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svak feber og hard mage

Gjest hehed

Anbefalte innlegg

Gjest hehed

fHei. for omtrent fire dager siden ble jeg plutselig kjempesvimmel og fikk noen merkelige magesmerter. da jeg la meg senere fikk jeg ikke sove hele natten, og min far kjørte meg tidlig dagen etter på legevakten. de tok stikk i fingen og tisseprøve i tillegg til å kjenne på magen min. d, e fant noen hvite greier eller noe i tisseprøven men ingenting på stikket. magen min var helt hard og jeg hadde visst forstoppelse. jeg fikk medisin mot det, som jeg nå er ferdig med å ta. jeg har fått tømt meg delvis. jeg hadde også 38 i feber.

feberen er der hele tiden og jeg føler meg svimmel. magen er hard og jeg småraper hele tiden. hva er det for noe? om jeg hadde hatt en farlig infeksjon, hadde det vist på finger-prøven da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal ikke jeg si noe sikkert for jeg er ingen lege/helsepersonell. Men sist gang jeg var med min fetter til legen på 4 år, så var fingerprøven for å avdekke feber, evt. infeksjoner og bakterienivåer etc.

Husker ikke dette helt 100%, husker at jeg stilte en del spørsmål om denne prøven til barnelegen.

Men som sagt, dette er bare noe jeg sier rett ut, det er 2 år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...