enden Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Jeg har en eiketerskel som trenger et spor for å passe mellom to gulv med høydeforskjell. Jeg mangler verktøy for å få til dette. Er det noen som har en fres og verktøy som kan hjelpe meg med å frese ut dette? Jobben bør være rimelig enkel og rask med det rette utstyret. Jeg har målt opp og kan komme med terskelen slik at du ikke trenger annet enn å frese et 1 cm bredt spor langs 82 cm kant PS, Moss og omegn kan være ganske stort avhengig av hvor desperat man er. Kjørte noen mil for å få tak i en dør i dag, så noen mil for å få ferdig terskelen går fint Endret 13. juli 2009 av enden Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er det fortsatt aktuelt? Jeg har en far som samler på verktøy i Fredrikstad, og har litt av hvert av utstyr til fresing. Han er sikkert hjelpevillig Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Nei, ga opp ideen og tenkte jeg skulle kjøpe en nivålist i stedet. Nå finner jeg ikke det lenger, og terskelen forblir ulagt på ubestemt tid Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Allright Du får komme tilbake til det hvis det er aktuelt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Just for fun. Fikk skrudd på lista i forrige uke. Endelig er kona fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Bare 2 år jo! Nesten like rask som meg ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå