Akando Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Det var veldig pent ja men altfor høyt desverre... 70cm er ganske høyt:) Ikke lett det her gitt... Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 sant det. sliter med å få det under pc bordet selv. så bare venter på å få lånt meg en mig slik at jeg får heiset bordet 13 cm :-p hehe... da bør det hjelpe. og prisen er litt kjip også. rundt 5000,- sånn ca. Lenke til kommentar
Akando Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg har egentlig bare 51.5cm og gå på. Men kan fjerne en skuff så får jeg 70cm ca. Dybden er og liten men skal skjære ut bakplate på bordet litt så går de fleste kabinett inn der:) Har satt 2000kr som maks pris. Lenke til kommentar
Boycandy Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Antec P182, 900 eller 1200. Knallbra kasser alle sammen. Hvis det er slik at du har 16 000 å rutte med, så tok jeg meg den frihet å sette opp et super-oppsett. http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...aggon_id=100958 Du kan alltids droppe SSD-disk og bruke de pengene på skjerm. OCZ-rammen og Corsair-rammen er nesten identiske. Men jeg velger å spare inn hundrelappene der jeg kan. Summen av det man sparer kan lett resultere i en annen snadder-komponent Kunne du ha satt opp en til 25k også? :> Tenkte på Alienware hvis jeg ikke skal bygge selv. ALX® X58 Processor: Intel® Core™ i7-950 3.06 GHz 8MB Cache Alienware P2 Chassis: Alienware® P2 ALX Chassis with AlienIce™ 3.0 Video Cooling - Space Black AlienFX®: Alienware® AlienFX® System Lighting - Terra Green Alienware P2 Chassis Upgrades: Alienware® High-Performance Liquid Cooling Power Supply: Alienware® 1200 Watt Multi-GPU Approved Power Supply Graphics Processor: Dual 1GB NVIDIA® GeForce® GTX 285 Video Optimizer: AlienAdrenaline v1.0: Video Performance Optimizer - More Info Memory: 3GB DDR3 SDRAM at 1600MHz - 3 x 1024MB Motherboard: Alienware® Approved Intel® X-58 Motherboard- Socket 1366 Core i7 Ready, Dual Triple Channel DDR3 Memory Operating System (Office software not included): Genuine Windows Vista® Home Premium (64-bit Edition) with Service Pack 1 plus Free Windows 7 Upgrade Option System Drive: Extreme Performance (RAID 0) - 1TB (2 x 500GB) SATA 3Gb/s 7,200RPM 2 x 16MB Cache Optical Drives : Single Drive Configuration - 20X Dual-Layer Burner (DVD±RW) Enthusiast Essentials: Killer Xeno Pro Sound Card: High-Definition 7.1 Performance Audio Monitor: 21.5” Alienware OptX™ AW2210 Full HD (2ms) View More Images Gaming Headsets: Alienware TactX™ Headset ALX Exclusive Extra! View More Images Keyboard: Gaming Keyboard - Logitech® G15 Keyboard Mouse: Gaming Mouse - Logitech® G5 Gaming Mouse Warranty: 1-Year AlienCare Toll-Free 24/7 Phone Support with Onsite Service AlienRespawn: AlienRespawn v2.0 Recovery DVD – Windows Vista® Edition Additional Games: World of Warcraft Preinstall Edition Exclusive ALX Extras: Alienware TactX™ Headset Exclusive ALX Extras: Alienware® Mesh Cap Exclusive ALX Extras: Alienware® ALX Mousepad Exclusive ALX Extras: Alienware® ALX Desktop Binder Exclusive ALX Extras: Owner Identification Card Exclusive ALX Extras: Internal Wire Management Exclusive ALX Extras: Exclusive Alienware® ALX Items Avatar: Alien Cyborg Window Style: Graphite Window Style Mouse Pointers: Standard Mouse Pointers Wallpaper: Alienhead 3D Power Plan: Balanced Automatic Updates: Automatic Updates On Sidebar Gadgets: CPU Meter Sidebar Gadgets: Notepad Time Zones: (GMT - 5.00) Eastern Time (US & Canada) Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Lian Li PC-V1000B PLUSII er et bra alternativ mtp. høyden. Men du kan ikke feile med Lian li, Antec eller Coolermaster i den prisklassen du sikter på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg er enig der. Lian-Li er alltid et "safe bet". Lenke til kommentar
Akando Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=368289 Kanskje ikke så dumt med tanke på tilbudet også? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=368289 Kanskje ikke så dumt med tanke på tilbudet også? Har ikke bygget i det selv men ser rimelig greit ut. Kabinett er som sagt en smaks sak. Men er et kabinett med grei kjøling og prisen var ikke så ille nå, så er en god kandidat;) Lenke til kommentar
Akando Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Oppsettet ble som følger:) Rampage extreme x58 I7920 OCZ platinum 6gb ddr3. Rammen som Wikipedersen sa:) 2x4890 Corsair 850w Samsung 1TB Sony cd rom Coolermaster Stacker CM 823 SE Asus 22" Vannkjøling på cpu tenkte jeg... Tror ikke jeg skal slite med fps ihvertfall:) Alt kom på 13500kr ca:D Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Kjøp SSD, og en skikkelg cpu-kjøler. Lenke til kommentar
nought Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) ..jag skulle bytt mobo till ett asus p6t(faktiskt skulle jag valt "se" varianten med de graffarna) och rammen till ett 3gb kit och bytt ut samsungen mot en ssd ..om du inte ska pressa din cpu, håller det med en vifte... men, det ær ju du som bestæmmer ^^ Endret 15. juli 2009 av nought Lenke til kommentar
Akando Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 SSD skal handles bare ikke med engang. Resten av varene er bestilt så det blir som det blir...Mener jeg har 14.5cm til chassi dør så den cpu kjøleren blir litt for stor. Men kjøper sannsynlighvis vannkjøling igjen om ikke så lenge... Er jo en relativt sterk pc det her så tror ikke jeg blir skuffet. Med litt klokking så blir det enda bedre... Lenke til kommentar
Akando Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Fikk med windows vista 64bit også gitt:) Fint med litt bekjente! Litt avslag på hvert komponent blir litt kr til slutt:) Ble jo relativt billig denne her:D Lenke til kommentar
powersound Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Fikk med windows vista 64bit også gitt:) Fint med litt bekjente! Litt avslag på hvert komponent blir litt kr til slutt:) Ble jo relativt billig denne her:D Hvor mye blev det til sist? Lenke til kommentar
Akando Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 13k ble det til slutt. Synes det er en grei pris jeg... Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvordan er det kabinettet ditt i forhold til støy a?? Eller har du ikke fått montert maskinen ennå? Lenke til kommentar
findon Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 gratulerer med ny pc :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå