Daily-Drifter Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Kjøpte logitech x210 nettopp, akkurat satt opp på kontoret, dritt lei av å sitte med headset på kveldene. spiller overraskende bra for prisen! ift. pris vil jeg si at de traff en terningkast 5 her MYE kosligere å jobbe overtid nå hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Gratulerer så mye! Du må nyte det. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 det gjør jeg , små barn små gleder vet du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Prisguiden kan gi en god pekepinn: logitech X-210. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) 300 gjennom nettbutikken på jobben, jeg mener det spiller jo ikke "bra", jeg er vant til å betale over det dobbelte for en enkelt diskant, men satt i kontrast mot pc høyttalere og at jeg ikke orker å høre gjennom headphones mer enn så så lenge av gangen må jeg si meg veldig fornøyd edit: litt tweaking i eq`en på winamp for å dempe de frekvensene de ikke er så gode på blir det helt ok Det er VELDIG begrensa hva jeg forventer meg til 300kr, forsterker to satelitter, kasse og sub for den prisen så er det bra bang for buck, er jo ikke uvanlig å betale 500kr for et par med kun kasser til 6x9" til bil Endret 13. juli 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå