Robols Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Ja, er klar over det. Men ser du helt øverst, så kan du lese dette: http://i31.tinypic.com/xbizxs.jpg Endret 21. juli 2009 av Jompa. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Annonsen er jo borte da....skjønner? Den var ikke ment for deg Lenke til kommentar
Lynetmcqueen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Annonsen er jo borte da....skjønner? Den var ikke ment for deg Ok Takk Lenke til kommentar
R3itan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvorfor får ikke finn.no et ratingssystem på plass som feks ebay har? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Fordi de ikke er sammenlignbare. Sammenlign Ebay med Qxl, hvor begge har karaktersystem. Endret 21. juli 2009 av Panter Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har dere gjort noe mer? Hørt fra selgeren? Lenke til kommentar
marama Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er du svindler så er du svindler etter avtale "betalte" jeg beløpet 2400,- til "nora" i går kveld.. måtte d fordi hun skulle dra på ferie i dag.. fikk melding klokken halv 7 i morges med sprm om jeg hadde betalt... sa att jeg betalte i går. så det er sikkert litt treghet i banken.. spurte om hun hadde sendt pakken.. fikk til svar att pakken lå til forsending.. har vel mottat 2 stk sms om att, det er ikke kommet noe penger på konton min.. fikk en meldig for ett par timer siden om jeg kunne sende en bekreftelse på betalingen. evt sjekke om jeg hadde riktig kontnr ........... ble litt usikker på hvordan jeg skulle gå videre frem... så sendte av gårde følgende melding Er på jobb til 12 i natt, så får se hva jeg rekker når jeg kommer hjem.. men fikk en melding av finn.no om att annonsen din hadde blitt stengt.. fikk ingen grunn. hvorfor? fikk nå følgende svar : Jeg ba finn om å gi beskjed om det. det har vært så stor pågang på iphone så da vet du att jeg er serriøs.. måtte bare le Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 fikk nå følgende svar : Jeg ba finn om å gi beskjed om det. det har vært så stor pågang på iphone så da vet du att jeg er serriøs.. måtte bare le Ærlig talt, det var da bare latterlig. Hun kunne ikke kommet opp med noe bedre? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Sendte du den adressen i nærheten av der hun utgir seg for å bo? Isåfall spør om det passer at du møter henne? Si at du kan få fri fra jobb i 20 min eller noe. Lenke til kommentar
marama Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 i første kontakt med selger oppga jeg adresse like ved der hun skulle bo... men selfølgelig kunne hun ikke treffe meg da hun var på ferie etter att jeg "overførte" pengene sendte jeg en sms med leveringsadresse nær den trolig oppriktige adressen... hun reagerte ikke på det... vet ikke riktig hva/hvordan jeg skal gå videre.... tror nesten att jeg må avsløre selger.. men på hvilken måte? tidligere i dag ble jeg mistenksom på en som la inn ett innlegg i denne tråden.. må være svindleren tenkte jeg mistenksom på alt for tiden Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 tidligere i dag ble jeg mistenksom på en som la inn ett innlegg i denne tråden.. må være svindleren tenkte jeg mistenksom på alt for tiden Skal ikke se bort i fra det, tanken slo i alle fall meg også. Uansett må hun jo ha skjønt det nå; annonsen fjernet fra finn, tråden her, dine uklare svar... Det er mange ledetråder for å si det sånn. Synes du bare kan fortelle det rett ut at hun nå er avslørt som svindler, og bruk gjerne hennes egentlige navn. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hun har nok skjønt det. Hvis du googler tlf nr hennes som tidligere var oppgitt her, så kommer denne tråden opp som førstevalg. Men jeg er spent, dere vet navn og adresse nå, har dere gjort noe mer? Lenke til kommentar
marama Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 sitter å venter på noen gode forslag må vel avsløre henne... hun prøver ihvertfall på å få noen kroner ut av meg enda.. fikk en sms med ikke motatt noen penger enda i morges. hun prøvde å ringe for ca en time siden. fikk følgende melding nå : hvis du ikke skal ha iphone,så hadde det vært greit å få beskjed! jeg har noen andre som er intr.du kunne umulig ha overført penger. Trodde du var seriøs jeg! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 [qoute] Trodde du var seriøs jeg! [/qoute] Morsomt! Lenke til kommentar
marama Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sendte denne til finn Hei.. vet ikke hvilke opplysninger dere sitter på angående denne personen mailadresse ++609352 er tlf nr til personen som selger iphone. tlf nr er registrert på en June som bruker dette tlf nr ++476704. snakket med June på ++476704. fortalte om att det var noen personer som hadde sannsynligvis blitt lurt. hun kunne fortelle att det var en vennine som brukte hennes iphone som var registrert i hennes navn. fortalte litt senere i samtalen att hun som disponerte telefonen hadde sonet for svindel tidligere... Så ga beskjed til June om att hun kontakter dere. så får dere sikkert all info om denne personen.. hun virket 100% troverdig. det var ikke samme person som tidligere. hun ringte meg opp etter en stund å var litt oppskaket. hun hadde da snakket med venninnen som hadde benektet alt, hun viste hun hadde vært borti noe lignende tidligere å måtte sone for det. trodde nå att hun kunne stole 100% på henne... men den gang ei.. så tror ikke dere skal ringe det tlf nr som står i tlfkatalogen på denne june.. men bruke det som selger selv oppga under salg.... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Who needs enemies with friends like that Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Den mailen du sendte var noe av det mest rotete jeg har sett. Du burde kanskje tatt med hendelsesforløpet, link til anonnse etc.. Og ikke ha 4 linjeskift mellom annenhver linje du skrev. /rant Men fint at hun er "avslørt" i form av at veninnen hennes har pratet med henne. Hun må jo være ganske blokkert da, om hun registrerer annonsen på en annens telefonnummer, da vil jo alle ringe dit, og hun går glipp av "salget" Endret 22. juli 2009 av semtex Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Tviler egentlig på den historien om at det var en vennine. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Men hallo? Hvordan skal trådstarter få tilbake pengene sine? Lenke til kommentar
Lynetmcqueen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Men hallo? Hvordan skal trådstarter få tilbake pengene sine? Ved å anmelde saken. Hvis det da er andre som også har gjort det samme så vil alle stå sterkere i kampen mot å få tilbake pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå